کد خبر : 31892
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

با جمع آوری بنرهای مراسم، صدای مؤمنین خاموش نمی‌شود/ فردی که به دست بوسی فتنه‌گر معروف می‌رود، یقینا تحمل حرکات انقلابی را ندارد

با جمع آوری بنرهای مراسم، صدای مؤمنین خاموش نمی‌شود/ فردی که به دست بوسی فتنه‌گر معروف می‌رود، یقینا تحمل حرکات انقلابی را ندارد

امام جماعت مسجد فاطمه زهرا(س) رشت گفت: با پایین کشیدن چهار پنج بنر تبلیغاتی صدای مومنینِ به انقلاب و نظام اسلامی نه تنها خاموش نمی شود، بلکه نهضت تبیینی و مطالبه گرایانه حقوق مردم در مساجد پرشکوه تر پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، جمع آوری بنرهای تبلیغاتی سخنرانی جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در مسجد فاطمه زهرا(س) میدان نیروی دریایی رشت را یک حرکت زشت و مستبدانه دانست و گفت: از مدعیان آزادی بیان و آزادی انتقاد اندیشه، این حرکت یک عمل غیر اخلاقی و غیرمسئولانه است.

وی افزود: مگر طرفداران مدعی دولت حرف رئیس جمهور مبنی براینکه “خدا نکند دهن ها بسته شود” را فراموش کرده اند که به بهانه واهی در فضایی که عمده رسانه های زنجیره ای آنها به بهانه آزادی بیان و اندیشه به همه مقدسات توهین می‌کنند، طاقت یک جلس تبیینی و انتقادی را ندارند.

امام جماعت مسجد فاطمه زهرا(س) رشت با بیان اینکه این واکنش سریع نسبت به جمع آوری چهار پنج بنر تبلیغی آن هم به دستور مسئولان سیاسی و اجرایی استان جای تعجب دارد، تصریح کرد: اگر آقایان این همه اقتدار و قدرت دارند چرا دستور سریع برای مبارزه با فساد اداری و بخشی از مدیران فاسد را با این اقتدار اعمال نمی کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه در یکسال گذشته بخشی از مدیران فاسد استان با پیگیری‌های مجدانه نهادهای انقلابی و امنیتی بعد از سالیان سال دستگیر و بازداشت شدند، اظهار کرد: چرا این اقتدار و سرعت حاکمیتی توسط نماینده قوه مجریه در استان در مبارزه با فساد اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه این همه جزئی نگری از یک مسئول سیاسی اجرایی ارشد استان جای تعجب دارد، افزود: ای‌کاش این اقایان با ماشین های مدل بالا و گران قیمت خویش به جزئیات حاشیه های شهر و فقر کشنده حاکم بر مردم مستضعف می پرداختند و دستورات مقتدرانه و سریع برای رفع معضلات می داشتند.

امام جماعت مسجد فاطمه زهرا(س) رشت گفت: ای‌کاش آن قاطعیتی که برای خاموش کردن صدای منتقد و مخالف خویش دارند، آن قاطعیت را نسبت به مدیران فاسد و ضعیفی که موجب این همه فشار اقتصادی بر مردم شده اند هم می داشتند.

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: البته برای ما این عملکرد مستبدانه و فتنه گرایانه خیلی عجیب نیست، زیرا مسئولی که از نظام اسلامی بهره های ویژه می برد اما هر از چندگاهی به دیدار خصوصی فتنه گر معروف سال 88 جهت دست بوسی نائل می شود یقینا تحمل حرکت انقلابی و مطالبه گرایانه حقوق مردم در یک مسجد را نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اما به عنوان امام جماعت مسجد فاطمه زهرا(س) و به عنوان یک روحانی به این آقای مستبد، فتنه گر و فتنه دوست عرض می کنم با پایین کشیدن چهار پنج بنر تبلیغاتی صدای مومنینِ به انقلاب و نظام اسلامی نه تنها خاموش نمی شود، بلکه با پیگیری مجدانه انقلابیِ امت حزب الله نهضت تبیینی و مطالبه گرایانه حقوق مردم در مساجد استان گیلان پرشکوه تر و پرشورتر پیگیری خواهد شد.

امام جماعت مسجد فاطمه زهرا(س) افزود: آقایان بدانند در چهل سالگیِ انقلاب که دیکتاتوری محمدرضا شاه منحط و مستبد را نابود کرد، نسبت به مدیریت شاهانه و اشرافی و مستبد هم همچنان مقاومت انقلابی و نهضت تبیینی ادامه خواهد یافت، تا به واسطه مجاهدت‌های انقلابی، آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی جمهوری اسلامی است، همچنان پرفروغ بماند.

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: لازم است مسئولان متولی این حرکت زشت و مستبدانه و غیراخلاقی از محضر مردم انقلابی عذرخواهی نمایند و الا سکوت انقلابی ما تبدیل به فریادهای مستمر بیدارگرایانه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا چهارشنبه , 28 آذر 1397 - 9:37

احسنت حاجی یدونه باشی

رفتن به نوار ابزار