کد خبر : 45632
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398- 31: 17

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن:

با شهادت «سردار سلیمانی» روزهای سختی در انتظار استکبار جهانی است

با شهادت «سردار سلیمانی» روزهای سختی در انتظار استکبار جهانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با اشاره به اشتباه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، گفت: با شهادت سردار سلیمانی روزهای سختی در انتظار استکبار جهانی است.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام محمدرضا بخشش صبح یکشنبه در مراسم پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پایگاه مقاومت بسیج سردار سلیمانی در کارخانه چایسازی حشمت و در جمع کارکنان این شرکت ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: هرگز شاهد نبودیم که فرمانده ای نظامی به شهادت برسد و یک کشور و ملت یکپارچه در غم از دست دادنش تا این اندازه ناراحت باشند.

وی با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی سبب ناراحتی و اندوه همه ملت‌های آزادی خواه جهان و حتی غیرمسلمانان شده است، افزود: سردار از ۲۰ سالگی در میدان مبارزه حضور یافته و در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و مملکت و حیثیت یک ملت جان عزیزش را تقدیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه محبوبیت و عشق به شهید «سردار سلیمانی» ناشی از اخلاص بسیار عمیق این شهید عزیز است، گفت: بخاطر مجاهدت‌های فراوان وی مقام معظم رهبری لقب شهید زنده را به ایشان دادند.

وی به وصیت شهید سلیمانی مبنی بر اینکه بر سر قبر او از عناوین دنیوی استفاده نشود اشاره و با بیان اینکه مردان خدا اینگونه هستند، ادامه داد: سردار سلیمانی از دیدگاه دستگاه‌ها و مؤسسات غربی یکی از ۱۰ چهره تأثیرگذار جهان انتخاب شدند.

حجت الاسلام بخشش در ادامه با بیان اینکه اگر ترامپ، آمریکا و صهیونیست جنایتکار معنا و مفهوم شهادت را می‌فهمیدند بدون تردید سردار سلیمانی را به شهادت نمی‌رساندند، تصریح کرد: خداوند هرگز اجازه نخواهد داد خون شهدا پایمال شود همانگونه که شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پایمال نشد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و کشورهای غربی در ۴۸ سال گذشته دیدند که خون سردار سلیمانی چقدر می‌تواند ویران کننده باشد، افزود: پایه‌های صهیونیست و استکبار جهانی سست است این جنایتکاران پاسخ سختی از سوی ملت ایران و جبهه مقاومت خواهند گرفت و روزهای سختی در انتظار این جنایتکاران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه جنایت شهادت حاج قاسم سلیمانی به سیاهه‌های استکبار اضافه شد، بیان کرد: عده‌ای در این چهل سال زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه به آمریکا اعتماد کنیم، داشتند که این حرکت آنها دشمنی شأن را به ملت و نظام ما ثابت کرد و آن جمله امام که آمریکا شیطان بزرگ است در ذهن‌ها متبادر شد حضرت امام با نگاه الهی دشمنی آمریکا را با کشور ما علنی کرد.

وی ادامه داد: یک دولت تروریست به تمام معنا بزرگترین فرمانده نظامی ضد تروریست را شهید کنند و این امر اوج بی شرمی و چهره خبیث آمریکا است. بدون تردید ملت ما انتقام بسیار سخت، شدید و پشیمان کننده‌ای از دولت جنایتکار آمریکا را خواهند گرفت.

بخشش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن و در رو تمام شده است، افزود: دشمنان ایران اسلامی باید منتظر پاسخ شدید، سخت و دردناک ملت ایران بمانند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار