کد خبر : 28942
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

با شکست ملوان انتقام دربی فصل پیش را می‌گیریم / استرس بالای ملوانان به دلیل میزبانی در تختی انزلی

با شکست ملوان انتقام دربی فصل پیش را می‌گیریم / استرس بالای ملوانان به دلیل میزبانی در تختی انزلی

هافبک سپیدرود رشت گفت: ملوانان به دلیل میزبانی با استرس مواجه هستند و با پیروزی مقابل رقیب سنتی، انتقام شکست فصل گذشته را می‌گیریم.

به گزارش گیلانستان محمدرضا مهدوی با اشاره به انتظار هواداران رشتی برای پیروزی در الگیلانو اظهار کرد: ملوان هرگاه در دربی میزبان بوده تیم‌های رشتی توانسته‌اند بازی خوبی به نمایش بگذارند و به همین دلیل به پیروزی مقابل این تیم خوش‌بین هستم.

وی با اذعان به بدن‌های نا آماده بازیکنان سپیدرود در ابتدای فصل افزود: خداداد عزیزی شیوه خاص خود را در آماده‌سازی تیم دنبال می‌کرد و بازیکنان ازنظر بدنی در شرایط خوبی نبودند، در اغلب بازی‌ها از اواسط نیمه دوم بدن‌های بازیکنان خالی کرده و نمی‌توانستیم کیفیت خود را به نمایش بگذاریم.

هافبک سپیدرود با بیان اینکه کریمی در تیم تحول ایجاد کرده است بیان کرد: بعد از بازی مقابل پدیده خراسان، کمی فشار تمریناتمان افزایش پیدا کرد که این مسئله در بازی مقابل صنعت نفت نمود داشت، در برابر تیم قدرتمند صنعت نفت به‌تساوی دست‌یافتیم هرچند می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

مهدوی با اشاره به اینکه تعطیلات بین لیگ به سود سپیدرود بوده است تصریح کرد: بعد از وقفه‌ای که در لیگ پدید آمد تمرینات تیم با فشار بیشتری انجام شد، علی کریمی تمرینات را در سه خط دفاع، هافبک و حمله به‌صورت مجزا پیگیری کرد و ازآنجایی‌که من به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کنم هم در بخش فاز دفاعی و هم در بخش فاز هجومی تمرینات مدنظر کادر فنی را انجام دادم.

وی با بیان اینکه آمادگی بدنی بازیکنان سپیدرود به مرز 80 درصد رسیده است بیان کرد: رفته‌رفته هر چه از مسابقات لیگ بگذرد در کوران بازی‌ها به آمادگی بدنی 100 درصدی دست پیدا می‌کنیم و می‌توانیم آنچه را که مدنظر کادر فنی است به‌خوبی در زمین پیاده کنیم.

هافبک کهنه‌کار سپیدرود که بارها سابقه بازی مقابل ملوان با پیراهن داماش و سپیدرود را دارد از حساسیت دربی گفت و افزود: این دیدار برای هواداران هر دو تیم از اهمیت بسزایی برخوردار است، پنج بازیکن سپیدرود سابقه پوشیدن پیراهن ملوان را دارند و سایر بازیکنان نیز دربی را تجربه کرده‌اند که این تجربه به سود سپیدرود است.

مهدوی میزبانی ملوان را به سود سپیدرود دانست و گفت: دربازی‌هایی که مقابل این تیم میزبان بودیم فشار زیادی را متحمل می‌شدیم ولی اکنون ملوانان به دلیل میزبانی در ورزشگاه تختی انزلی دچار استرس شده و مجبور هستند برای گلزنی تلاش کنند، این مسئله کار ما را راحت کرده و بسیار خوش‌بین هستم که انتقام شکست فصل گذشته را در زمین رقیب سنتی بگیریم.

وی با بیان اینکه هواداران از نتایج سپیدرود راضی نیستند تصریح کرد: این نارضایتی در استقبال کم از بازی‌های خانگی سپیدرود مشهود است، فصل گذشته با حضور علی کریمی تمامی بازی‌های خانگی سپیدرود مملو از جمعیت بود و با پیروزی مقابل ملوان، نتایج ضعیفمان در لیگ برتر را جبران می‌کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار