کد خبر : 83871
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401- 59: 14

مسعود عباس‌نژاد در گفتگو با گیلانستان:

با صراحت می‌گویم که علوی دیگر شهردار نیست/ به زودی سرپرست جدید معرفی می‌شود

با صراحت می‌گویم که علوی دیگر شهردار نیست/ به زودی سرپرست جدید معرفی می‌شود

عضو شورای شهر رشت گفت: علوی با دستور موقت دیوان بر سر کار حاضر شده و امروز هم که رای آن دستور ابطال شده، پس ایشان دیگر شهردار رشت نمی‌باشند.

مسعود عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس شهری گیلانستان ضمن رد ادعای آقایان عاشری و حسینی پیرامون ادامه فعالیت شهردار رشت اظهار کرد: بنده هم اکنون در تهران و دیوان عدالت اداری هستم و با صراحت اعلام میکنم که از لحاظ قانون علوی دیگر اجازه ادامه کار در شهرداری را ندارد.

وی با بیان اینکه آرای صادره از دادگاه بدوی و هیئت حل اختلاف تا زمانی الزام قانونی دارد که هیچ رایی از تجدید نظر صادر نشده باشد، گفت: افرادی که نمی‌دانند باید بدانند که آقای علوی با دستور موقت دیوان بر سر کار حاضر شده بود و امروز هم که آن رای دستور موقت ابطال شده، پس ایشان دیگر شهردار رشت نمی‌باشند.

عباس نژاد با اشاره به اینکه شعبات تجدید نظر عالی‌ترین مرجع قضایی هستند، ابراز نمود: همانطور که رای بدوی دیوان حدود ۴۰ روز بعد از دستور موقت صادر شده بود، ما نیز منتظر رای نهایی شعبه تجدیدنظر هستیم ولی این رایی که مبنی بر ابطال دستور موقت اولیه صادر شده، خود گویای رای نهایی تجدید نظر می‌باشد؛ پس باز هم تاکید می‌کنم که علوی دیگر شهردار رشت نیست.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه از نظر دیوان عدالت اداری، ما باید سریعا سرپرست انتخاب کنیم، تصریح کرد: شهر رشت نباید حتی یک دقیقه بدون شهردار یا سرپرست اداره شود پس به زودی سرپرست جدید را انتخاب و به مردم معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار