کد خبر : 17727
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

با فضای ملتهبی در فضای مجازی استان گیلان مواجه هستیم+ تصاویر

با فضای ملتهبی در فضای مجازی استان گیلان مواجه هستیم+ تصاویر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: مسئله چاپ و بسته‌بندی، خیلی حائز اهمیت است و ما شرایط خوبی در این زمینه در استان نداشتیم.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین اصغریان ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت صنعتی چاپ و نشر نوین در شهرک‌های صنعتی سفیدرود شهر رشت با اشاره به اینکه این شرکت در آینده پیشرفت خوبی خواهد کرد اظهار کرد: خانواده زمینی که مالک این شرکت هستند سابقه خیلی خوبی درزمینهٔ چاپ دارند و همت و تلاش این خانواده در تأسیس این شرکت جای تشکر فراوان دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌های استان گیلان عدم وجود شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی بود افزود: مسئله چاپ و بسته‌بندی، خیلی حائز اهمیت است و ما شرایط خوبی در این زمینه در استان نداشتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان بیان کرد: آمدن این مجتمع جای خالی این صنعت را در گیلان پر می‌کند و مدیران می‌توانند کمک خیلی زیادی در معرفی این شرکت کنند.

وی بابیان اینکه رقابت در کیفیت، کمیت و قیمت حائز اهمیت است گفت: صنعت چاپ شاید آخرین حلقه در تولید باشد اما حتماً مؤثرترین آن است و شکل زیبای بسته‌ها خیلی بحث جدی است.

 اصغریان تأکید کرد: اگر آحاد جامعه مطالبه گر، پرسش‌گر، خلاق و صبور بزرگ شوند، موفق خواهند بود و در بحث چاپ هم ظاهر زیبای محصولات خیلی اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان گیلان با فضای ملتهبی در فضای مجازی مواجه هستیم افزود: با توجه به این شرایط یک همدلی و هم‌صدایی باعث پیشرفت در استان می‌شود و خدا را شکر این استان در فضای بهبود کسب‌وکار موقعیت خوبی در کشور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان بیان کرد: در نشر کتاب و چاپ‌های مطبوعات استان هم می‌توان به این شرکت‌ها کمک کرد و تولید را در استان رونق داد.

اصغریان بابیان اینکه صنعت چاپ آینده روشنی دارد گفت: ان‌شاءالله این صنفت می‌تواند روزبه‌روز پیشرفت کند و باعث سربلندی ما در استان شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار