کد خبر : 13102
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

با هرکسی که در مقابل رهبری قرار بگیرد تعارف نداریم/ باید همت کرد تا دولتی انقلابی شکل بگیرد

با هرکسی که در مقابل رهبری قرار بگیرد تعارف نداریم/ باید همت کرد تا دولتی انقلابی شکل بگیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز باید همت کرد تا دولتی انقلابی شکل بگیرد، گفت: دولتی که حرف حضرت آقا را بزند و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند و بیکاری و تبعیض را رفع نماید و نظام را قوت دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در همایش اعضای هیات رزمندگان اسلام شهرستان لاهیجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری از حدود دو سال قبل بحث تحریف امام و خط امام را مکررا مطرح می کنند. عده ای میخواستند امام را تحریف کنند و امام انقلابی را به امام حزبی و جناحی انتصاب دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی می خواهند نگاه امام را طور دیگری به مردم بیان کنند، گفت: یک عده خواب می دیدند، عده ای خاطره می گفتند و برخی نیز جعل سند از امام می کردند. این جریان فکری یک روز رسما اعلام کرد که دیگر امام را باید در موزه های تاریخ پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه عده ای رسما گفتند انقلابی گری تا کی؟ و دیگر بس است، خاطرنشان کرد: کسانی که در دستگاه حکومت نقش داشته و آرای عمومی پشتشان داشتند، می خواهند به انقلابی که امام فرمود زمینه ساز ظهور است و خط مبارزه با نفاق را به ما نشان داد، ضربه بزنند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه عده ای امروز برای رای آوری می گویند شما قاتل هستید و جنایت کردید، گفت: سران فتنه بر علیه  امام و در مقابل اندیشه های امام موضع گیری می کنند و بعد می گویند ما یار امام بودیم. فتنه گرانی که این همه نظام انقلاب اسلامی را مورد صدمه قرار دادند، امروز پشت یک جریانی قرار گرفته و می گویند این گروه باید در قدرت بمانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نکات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ، ابراز نمود: برخی از همین آقایان مسئول گفتند بین حکم سازمان ملل و حکم قرآن اگر تعارض بود، اولویت با حکم سازمان ملل است. حضرت آقا فرمود مراقب باشید که نفوذی ها در بدنه دولت ها هستند.

وی با بیان اینکه قرآن معیار ماست و جبهه خطرناک را برای بنده و شما معرفی می کند، گفت: بر اساس قرآن، نفوذی همان منافق است که با ظاهر و ادبیاتی خیرخواهانه خود را نشان می دهد. یک فرد نفوذی دانسته یا نادانسته در خدمت برنامه ها و اهداف دشمن است.

حجت الاسلام با اشاره به سند 2030 تاکید کرد: این سند یعنی حیای دختران ما در مدرسه از بین برود و آموزشهای جنسی در مدارس به صورت عملی اجرا شود و همجنس گرایی در مدارس آزاد باشد.

وی سند 2030 را یک ذلت فرهنگی دانست و گفت: این سند را محرمانه رفتند و امضا کردند. کسانی که تفکر سکولار دارند و در بدنه قدرت قرار گرفته اند نمی خواهند تفکر جهاد و شهادت در مدارس تدریس شود و آمدند تصویر شهید فهمیده را به عنوان انسان فداکار از کتابها حذف کردند. در این سند امضا شده است که خانواده یعنی ازدواج مرد با مرد و ازدواج زن با زن. فرهنگ را از ما گرفتند و از یونسکو خواستند که برای ما تصمیم بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آقایانی که روزی حامی سر سخت حجاب و چادر بودند، امروز میتینگ های سیاسی شان به صورت مختلط برگزار می شود، اذعان داشت: یکی از ویژگی های افراد نفوذی طبق آیات قرآن این است که دنبال ارتباط و دوستی با دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ تغییری نکرده و همچنان به ایران می گوید گزینه هایمان روی میز است، افزود: عده ای در زمان مذاکرات با دشمنان در خیابانها قدم زدند و مخالف حرف حضرت آقا عمل کردند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه هرکس از هواپیمای انقلاب سقوط کند، نابود می شود، گفت: وظیفه ما روشنگری است و هرکس در مقابل رهبری قرار بگیرد با او تعارف نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تمام دنیا جز 2 کشور در 8 سال دفاع مقدس مقابل ایران ایستادند اما نتوانستند غلطی کنند، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمود اگر آمریکاییها و اسرائیلی ها حماقت کنند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: یک نوجوانی در زمان جنگ تحمیلی قبل از آنکه روی مین برود، پوتینش را در آورد و به فرد دیگری داد و گفت نمیخواهم این پوتین که بیت المال است آسیب ببیند؛ اما امروز در کشور عده ای به راحتی بیت المال را چپاول می کنند و از آنان حمایت هم می شود.

وی با بیان اینکه نفوذ و قدرت آمریکا در جهان پایین آمده است، گفت: چرا عده ای آمریکا را یک قدرت برتر معرفی می کنند، امروز ابر قدرت منطقه و حتی جهان، جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه امروز باید همت کرد تا دولتی انقلابی شکل بگیرد، بیان نمود: دولتی که حرف حضرت آقا را بزند و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند و بیکاری و تبعیض را رفع نماید و نظام را قوت دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید قدرتی داشته باشیم که آمریکایی ها حتی فکر تهید و حمله را هم نکنند، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم دستمان را در دست امام زمان(عج) قرار دهیم باید امروز دست نظام را بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار