کد خبر : 24517
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397- 49: 22

با وحدت و همسو شدن ادارات و سازمان‌ها می‌توانیم استانمان را به بهترین شکل توسعه دهیم

با وحدت و همسو شدن  ادارات و سازمان‌ها می‌توانیم استانمان را به بهترین شکل توسعه دهیم

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: امروز ما می‌توانیم استانمان را به بهترین شکل توسعه دهیم به‌شرطی که ادارات و سازمان‌ها با یکدیگر هم‌سو باشند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در رشت اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که توفیق خدمت به مردم گیلان را به من عنایت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی عصاره تلاش های انبیاء و ائمه است عنوان داشت: بعد از بعثت پیامبراکرم(ص)، انقلاب اسلامی حرکتی بود که توانست معادلات چند هزار ساله جهان را عوض کند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند تا ایران بعد از اسلام در میان مردم و جهانیان ترویج شود تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که توجه تمام جهانیان را به خود معطوف کرده است.

فلاحتی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ کاپیتالیسم و لیبرالیسم غرب در مقابل فرهنگ ایران اسلامی تعظیم کرده است ابراز داشت: عدالت می‌تواند زمینه‌ساز تعالی مردم شود و همچنین در عرصه سیاست و فرهنگ سبب تعالی اخروی انسان‌ها شود.

وی با بیان اینکه نامه‌ مقام معظم رهبری در ظاهر خطاب به او بوده و در باطن تمام مردم گیلان را مخاطب خود قرار داده است افزود: ایشان در نامه خود مردم گیلان را مردمی شجاع، فداکار و کارآزموده دانستند و این تعابیر را به ندرت برای مردم استان‌های دیگر بیان کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به نقش مردم گیلان در پایان یافتن فتنه سال ۹۶ خاطرنشان کرد: امروز ما باید کار جهادی را در دستور کار خود قرار بدهیم واگر کسی نمی‌خواهد جهادی کار کند هم خودش را باخته و هم مردم را فریفته است.

وی اظهار داشت: امروز تلاش ما این است تا همانگونه که مقام معظم رهبری با دستگاه‌های اجرایی همکاری دارند ما نیز همکاری متقابل داشته باشیم اما پیروی از انقلاب و رهبری خط قرمز ما است و اگر کسی از آن تبعیت نکند مسیرش از ما جدا می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه امروز ابزار تبلیغ اسلام به‌طور کامل در اختیار ما قرار دارد عنوان داشت: امروز ما می‌توانیم استانمان را به بهترین شکل توسعه دهیم به شرطی که ادارات و سازمان‌ها با یکدیگر هم‌سو باشند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه مسئولان نباید یکدیگر را تخریب کنند تصریح کرد: رعایت وحدت، هم‌سویی و دوری از التهاب مواردی هستند که سبب ایجاد شرایطی مناسب برای پیشرفت استان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای زدودن ظلم و خدمت به مردم برپا شده است افزود: مسئولان باید ضمن حمایت از جوانان، به طور کامل در راستای حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال تلاش کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار