کد خبر : 44556
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

اسپانسر باشگاه سپیدرود:

با وکیل «علی‌کریمی» در ارتباط هستم

با وکیل «علی‌کریمی» در ارتباط هستم

اسپانسر باشگاه سپیدرود گفت: برخلاف خبری که رسانه‌ها از مهاجرت مالک پیشین باشگاه سپیدرود رشت به کانادا مخابره کرده‌اند وی برای شرکت در یک مراسم خیریه به مشهد سفر کرده است.

به گزارش گیلانستان در حالی که برخی رسانه‌ها روز چهارشنبه 13 آذرماه از سفر علی کریمی مالک پیشین باشگاه سپیدرود رشت به کانادا خبر داده بودند اما وی تا این لحظه از کشور خارج نشده است.

انتشار این خبر که تا شایعه اقامت دایمی کریمی در کانادا پیش رفته بود، موجب نگرانی هواداران سپیدرود رشت شد که منتظر تعیین تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود مابین عباس مبارکی، کیومرث بیات و علی کریمی بودند.

عباس پاسیار مبارکی اسپانسر باشگاه سپیدرود که متقاضی مالکیت این باشگاه پرهوادار است در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت ضمن رد شایعه خروج مالک پیشین سپیدرود رشت از کشور گفت: من با وکیل آقای کریمی در ارتباط هستم و تا آنجا که اطلاع دارم ایشان برای شرکت در یک مراسم خیریه در مشهد حضور دارند.

وی با اعلام اینکه در حال برطرف کردن موانع و مشکلات انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود است، خاطرنشان کرد: با آقای کریمی در تعامل کامل هستم و ایشان برای حل این مشکلات حسن نظر دارند و طبق آنچه که من در جریان هستم همچنان در ایران اقامت دارند و زمان برای انجام کارها وجود دارد.

مبارکی با دادن اطمینان خاطر به هواداران سپیدرود مبنی بر حل مشکلات مالکیتی قدیمی‌ترین تیم استان گیلان اظهار داشت: به‌دلیل پیچیدگی ماجرای مالکیت سپیدرود رشت که باید به صورت همزمان این موضوع مورد تایید و موافقت آقایان کریمی و بیات و اداره کل ورزش و جوانان قرار بگیرد کار کمی سخت و زمان‌بر است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار