کد خبر : 53601
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵

یادداشت/

با پول هایی که نوبخت و شهرداری تزریق کرده‌اند، امتیاز داماش باید هبه شود نه اینکه به چند میلیارد فروخته و سود ببرند

با پول هایی که نوبخت و شهرداری تزریق کرده‌اند، امتیاز داماش باید هبه شود نه اینکه به چند میلیارد فروخته و سود ببرند

با پول هایی که نوبخت، دولت و شهرداری به داماش تزریق کرده اند، این باشگاه باید هبه شود و نه این که امتیاز آن را به چند میلیارد تومان بفروشند و سود ببرند.

به گزارش گیلانستان، نقی هدایتی در یادداشتی نوشت: نامه استعفای جمعی مدیران باشگاه داماش و واگذاری امور باشگاه به استاندار گیلان!!!!!!در شبکه های اجتماعی منتشر شده و بازتاب زیادی هم داشته است. نگارنده ضمن اظهار تاسف از متوقف شدن فعالیت باشگاه خوشنام داماش و ارزوی حل مشکلات آن ، علاقه مندم به چند نکته اشاره کنم :
۱- باشگاه کنونی داماش هیچ نسبتی با داماش هلدینگ آریا ندارد . فعالیت های آن باشگاه متوقف و کلا از صحنه فوتبال کنار رفته است ؛ بنابراین، متولیان کنونی داماش فقط از برند آن ،داماش سود برده اند و لاغیر!!!
۲- موسس و مالک باشگاه داماش اسماعیل حاجی پور رییس کنونی شورای اسلامی رشت است و اگر چه در مصاحبه ها و حتی به طور مکتوب خود را مالک داماش نمی داند ، اما پروانه مالکیت هم چنان به نام ایشان و تصمیم گیرنده اصلی باشگاه ، آقای حاجی پور است. البته انکار مالکیت صرفا برای فرار از قانون است؛ تعارض منافع!. موضوعی که باید مورد توجه سازمان بازرسی ، ودیگرنهادها قراربگیرد.
۳- من معتقدم باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش و اقتصاد و خدمات و کشاورزی استان حمایت شود اما این حمایت به این معنی نیست که دولت هزینه های سرمایه گذاری بخش خصوصی را بپردازد؟! همانند یک مثل عامیانه گیلکی نباشد : همسایه ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم ؟! چرا باید هزینه یک بنگاه خصوصی را دولت بپردازد؟ چرا باید بیت المال هزینه منفعت طلبی دیگران شود ؟
۴- هفته قبل شورای شهر رشت برای هر کدام از باشگاه داماش و سپیدرود ۵۰۰ میلیون تومان تصویب و شهرداری نیز آن را پرداخت کرده است‌ اگر قرار بود استعفا بشود چرا این ۵۰۰ میلیون تومان بی زبان دریافت شد؟ چرا گذاشتند دکتر نوبخت چند میلیارد پول بیت المال را برای خرید اروند بپردازد؟ چرا از امکانات شهرداری استفاده کردند؟
۵- براساس کدام منطق به استاندار نامه زده می شود و امور باشگاه به ایشان واگذار می گردد؟ چرا اداره کل ورزش و هیات فوتبال مخاطب قرار نمی گیرند؟ چرا باید دولت هزینه بنگاه داری یک شخص را بدهد؟ به نظرم مخاطب قرار دادن استاندار نوعی فرافکنی و تهییج هواداران و پرتاب مشکلات به سوی دولت است. کسی که بنگاه داری می کند مسئول مشکلات خود است نه دیگری ؟!
۶- با پول هایی که دکتر نوبخت و شورا و شهرداری رشت به داماش تزریق کرده اند، چنان که در نامه آمده ، منطقی این است این باشگاه هبه شود و نه این که امتیاز آن را به چند میلیارد تومان بفروشند و سود ببرند. شاید کسی دلش بسوزد و طلب سمیر رجب اف را بدهد ؟!
۷- امیدوارم که داماش فارغ از غوغاهای موجود به حیات خود ادامه دهد و در هفت هفته مانده به پایان لیگ نتایج آبرومندانه ای بگیرد و در لیگ یک ماندگار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی ازرشت شنبه , 14 تیر 1399 - 11:10

بله موافقم.ازپول بیت المال دایم به باشگاه خصوصی داماش کمک شد که خودش یک تخلف بارزاست .مگه مالکین این باشگاه ازسودهایی که تاکنون بردند رقمی به خزانه بیت المال ریختند.سودها مال خودشان است ولی وقتی دارند ضرر می کنند دست به دامن نوبخت و شهرداری میشن.هم نوبخت هم شورای شهر هم شهرداری بابت کمکهایی که از کیسه خلیفه به باشگاههای خصوصی کردند باید پاسخگو باشن هم دراین دنیا هم دراون دنیا.

رفتن به نوار ابزار