کد خبر : 5817
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395- 00: 8

۲مهر: عده ای تند رفتند و علیه یک مدیرکل جوان سخنان ناشایستی بیان کردند/ ۴مهر: انتخاب تیتر”از تالش تا داعش” را محکوم می‌کنم!

۲مهر: عده ای تند رفتند و علیه یک مدیرکل جوان سخنان ناشایستی بیان کردند/ ۴مهر: انتخاب تیتر”از تالش تا داعش” را محکوم  می‌کنم!

امام جمعه اسالم با بیان اینکه انتخاب تیتر”از تالش تا داعش” را صد در صد محکوم می‌کنم گفت: در اینکه این کار صحیحی نبود تردیدی ندارم و هرکس این خطا را کرده بایستی براساس قانون با او برخورد شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام اصغر جدایی عصر یکشنبه (۴ مهر) در یادواره شهدای زن اسالم در جمع خواهران بسیجی و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد جامع امام حسین(ع) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یادواره شهدا فرصتی جهت خودسازی است.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه شهدا به ما مسیر زندگی را نشان می‌دهند گفت: ما بایستی در این دنیای غریب با استمداد از شهداء راه نورانی و پاک آنها را ادامه دهیم چرا که دشمن امروز به درون خانه‌های ما وارد شده است و امروز از هر زمان دیگری بیشتر به کمک شهدا نیازمندیم.

جدایی با بیان اینکه حفظ وحدت و یکدلی و یکپارچگی به هیچ عنوان نباید به‌هم بخورد افزود: مردمان شیعه و سنی در تالش با صلح وصفا و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند و هیچ خانه و خانواده‌ای را در تالش پیدا نمی‌کنید که شیعه و سنی در آن کنار هم نباشند.

وی با اشاره به اینکه شیعه و سنی در تالش اصلاً یک خانواده‌اند تصریح کرد: این مسئله خیلی مهم و زیبا و با ارزش است و به همین خاطر هر کسی که کوچکترین سخنی بگوید یا عکسی بزند یا از تیتری استفاده کند که حساسیت‌های مذهبی و قومی را برانگیزد برخلاف مصالح عمومی قدم برداشته است.

امام جمعه اسالم گفت: انتخاب تیتر”از تالش تا داعش” را صد در صد محکوم  می‌کنم و در اینکه این کار صحیحی نبود تردیدی ندارم و هرکس این خطا را کرده بایستی براساس قانون با او برخورد شود چرا که نباید به خاطر چند نفر فریب خورده وابسته به داعش، یک قوم تماماً زیر سئوال برود.

و اما متن خطبه نمازجمعه(۲ مهر):

علیه یک مدیر جوان, فعال و مومن سخنان ناشایستی بیان کردند
حجت الاسلام جدایی گفت: البته بعضی از دوستان هم در این زمینه، تند رفتند و نسبت به یکی از مدیران کل استانی که جوان، است، سخنان ناشایستی زدند که آن هم صحیح نبود.مدیری که به خاطر ارادت به تالش و تالشی ها سفرهای مکرر و متعددی به این مناطق داشته و دارد و مدیری است که واقعا جهادی کار می کند. مدیری است که واقعا دغدغه دارد و پیگیر امور است. بعید است کسی از ویروس خطرناک وهابیت بی خبر باشد.
امام جمعه اسالم افزود: ای کاش به جای این همه حساسیت سر یک تیتر کمی هم در مورد اصل مطلب حساس می شدیم. بحث اصلی سر این است که آیا در تالش و اسالم اصلاً داعشی وجود دارد یا نه؟ آیا در تالش و اسالم اصلاً وهابی وجود دارد یا نه؟ بعید است کسی که در این منطقه زندگی می کند و وجود ویروس خطرناک وهابیت را انکار کند یا بی خبر باشد.
حجت الاسلام جدائی تصریح کرد: بدون تعارف منطقه ما هم مثل همه مناطق سنی نشین کشور به خاطر وجود چند نفر آدم های مساله دار و سابقه دار که الان وهابی شده اند و تیپ داعشی دارند ویروسی شده است، آلوده شده است. این چهره های وحشتناک داعشی در خیابان های شهر ما، فضای منطقه را مسموم کرده اند. تاکی باید دست روی دست بگذاریم و شاهد رفت و آمد وهابی های مشکوک سیستانی باشیم. تاکی باید بنشینیم و منتظر حادثه ای باشیم تا بعد بخواهیم اقدامی بکنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار