کد خبر : 5299
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۰۶

بخشدار ماسال از تمام ماسالي ها عذرخواهي كرد/ پسرم را کتک زده بودند!

بخشدار ماسال از تمام ماسالي ها عذرخواهي كرد/ پسرم را کتک زده بودند!

می دانم که بعنوان یک مسئول دولتی باید جلوی عصبانیتم را می گرفتم اما من هم مانند همه پدران دیگر از فکر اینکه ممکن پسرم صربه مغزی شود و او را از دست بدهیم شوکه شده بودم.

به گزارش گیلانستان، حمید رضایی لاکسار ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان ماسال، در خصوص خبر ضرب و شتم نوجوان 13 ساله ماسالی اظهار کرد: دیروز وقتی برای بازگرداندن پسرم رفتم، با صورت ورم کرده و آسیب دیده وی مواجه شدم.

وی افزود: وقتی از فرزندم چگونگی واقعه را پرسیدم آنقدر ترسیده بود که چیزی نگفت اما دو تن از هم کلاسی هایش گفتند پسر شما برای جدا کردن دوستانش در یک دعوا مداخله می کند و یکی از طرفین دعوا ضربه ای به سر او وارد می کند که پسرتان دقایقی بیهوش می شود.

بخشدار مرکزی ماسال تصریح کرد: آن دو نفر که نمی دانستند پسرم بیهوش شده وقتی روی زمین افتاده بود، همچنان به کتک زدن وی ادامه می دهند.

رضایی ادامه داد: می دانم که بعنوان یک مسئول دولتی باید جلوی عصبانیتم را می گرفتم اما من هم مانند همه پدران دیگر از فکر اینکه ممکن پسرم صربه مغزی شود و او را از دست بدهیم شوکه شده بودم.

وی اشاره کرد: من با پدر آن پسر دوستی قدیمی و رابطه خانوادگی داریم و تذکر من اگرچه با کمی خشونت همراه بود، تذکر یک عمو به برادرزاده اش بود و من با تمام اینها از خود آن پسر و خانواده اش عذرخواهی کردم و قضیه فیصله پیدا کرد.

وی در پایان اشاره کرد: جا دارد از همینجا از تمام مردم ماسال پوزش طلبیده و اظهار دارم که دیگر تحت هیچ شرایطی چنین رفتاری از من نخواهند دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار