کد خبر : 49250
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1399- 43: 9

با دستور مدیرعامل سازمان؛

بخشودگی ۲ ماهه منطقه آزاد انزلی به املاک و اراضی سازمان

بخشودگی ۲ ماهه منطقه آزاد انزلی به املاک و اراضی سازمان

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، اجاره‌بهای اسفند و فروردین‌ماه املاک و اراضی سازمان مشمول بخشودگی و اخذ مطالبات سازمان از فعالان اقتصادی نیز به تعویق افتاد.

به گزارش گیلانستان، به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاری‌ها و تولیدی‌ها تعطیل‌شده و تحت‌تأثیر تبعات شیوع ویروس کرونا قرار گرفتند.

در راستای همراهی با سرمایه‌گذاران و فعالین بخش خصوصی و با دستور دکتر محمدولی روزبهان، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و بر اساس مصوبه هیأت مدیره سازمان، اجاره‌بهای اسفند ۹۸ و فروردین‌ماه ۹۹ املاک و اراضی این سازمان بخشیده شد.

براین اساس کلیه اجاره‌بهای املاک و اراضی که تاریخ سررسید پرداختی آن‌ها در دوماهه اسفند ۹۸ و یا فروردین‌ماه ۹۹ است، از معافیت و بخشودگی کامل برخوردار می‌شوند.

همچنین چک‌های بانکی اشخاص مستأجر سازمان که سررسید آن‌ها در این دوره زمانی است نیز به مدت دوماه، بدون اخذ سود بانکی، تمدید و استمهال می‌گردد.

بر این اساس، معافیت و استمهال در نظر گرفته فوق شامل آن دسته از فعالینی است که در حوزه خدمات گردشگری و یا تجاری در نوار ساحلی، فاز تجارت، حوزه بندری و بخش انبارها و مجتمع بندری کاسپین، اراضی و یا املاکی را از سازمان اجاره نموده‌اند.

سازمان منطقه آزاد انزلی برای سرمایه‌گذارانی که از طریق مزایده یا دیگر روش‌های قانونی، اقدام به خرید املاک یا غرفه‌های سازمان در مجتمع‌های تجاری منطقه نموده‌اند و سررسید چک‌های آن‌ها در اسفند و فروردین‌ماه می‌باشد نیز بدون دریافت هرگونه جریمه دیرکرد و یا سود بانکی نسبت به استمهال و تمدید چک‌های آنان به مدت دو ماه اقدام خواهد نمود.

دراین‌ارتباط سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی موردنظر می‌توانند از طریق تماس تلفنی با مدیریت مالی سازمان و یا مراجعه در اردیبهشت‌ماه سال آینده، نسبت به پیگیری، تغییر و تعویض چک‌ها یا اوراق و تعهدات مالی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار