کد خبر : 18694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396- 10: 18

بخشی از آزادراه رشت ـ قزوین از داخل شهر رودبار عبور می‌کند‌

بخشی از آزادراه رشت ـ قزوین از داخل شهر رودبار عبور می‌کند‌

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه طرح بخش باقی‌مانده پروژه آزادراه رشت ـ قزوین تغییر کرد گفت: بخشی از آزادراه رشت ـ قزوین از داخل شهر رودبار عبور می‌کند.

به گزارش گیلانستان، شعبانعلی خاوری عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه پروژه آزادراه رشت ـ‌ قزوین یکی از مهم‌ترین پروژه‌‌های استان گیلان محسوب می‌شود اظهار داشت: برای اتمام این پروژه تلاش‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه طرح باقی مانده پروژه آزاد راه رشت- قزوین طی تمهیداتی تغییر کرد ابراز داشت: بخشی از آزادراه رشت- قزوین از داخل شهر رودبار عبور می‌کند.

خاوری با تاکید بر اینکه طرح اولیه این قسمت از پروژه در حال حاضر بازنگری شده است بیان کرد: این طرح با لحاظ شدن دیدگاه‌های استانی به‌صورت کردیدور‌های رفت و برگشت نهایی و مقدمات مناقصه برای طرح مذکور فراهم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به اینکه با این تغییرات در طرح اولیه این پروژه ، ۵۰ درصد هزینه‌ها در بهره‌برداری از این پروژه کاهش یافته است خاطرنشان کرد: با این اقدام وضعیت اقتصادی پروژه در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

خاوری با تاکید بر اینکه با قطعی شدن مشارکت و اجرای مناقصه در این پروژه امید است تا پایان سال  مناقصه رسمی این طرح برگزار شود اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکاران برای اتمام پروژه مذکور پای کار هستند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار