کد خبر : 39239
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1398- 08: 17

سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی:

بخشی از اراضی ملی منطقه آزاد انزلی رفع تصرف شد

بخشی از اراضی ملی منطقه آزاد انزلی رفع تصرف شد

سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: بخشی از اراضی ملی و نوار ساحلی در منطقه آزاد انزلی با کمک نهادهای ذی‌ربط رفع تصرف شدند.

به گزارش گیلانستان کریم نظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهت ساماندهی و آزادسازی اراضی ملی منطقه آزاد انزلی، بیش از ۵ هزار متر از اراضی ملی و نوار ساحلی در منطقه آزاد انزلی توسط یگان حفاظت از اراضی و اجراییات و مدیریت حقوقی این منطقه و با مشارکت مرزبانی رفع تصرف شد.

سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: عده‌ای سودجو با دیوارکشی، نصب سیم خاردار و ساخت آلاچیق در روستاهای “امین آباد” و “خشک اسطلخ” اراضی ملی و نوار ساحلی را تصرف کرده بودند که با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی، ساخت و سازهای غیرمجاز سرنگون و زمین‌های تصرف شده نیر آزاد شد.

وی با بیان اینکه در ۴ ماه نخست امسال ۳۵ پرونده در حوزه‌های قضایی منطقه آزاد انزلی تشکیل شده است تصریح کرد: باتوجه به تاکید رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل این سازمان در رابطه با برخورد قانونی با متصرفان و با همکاری نهادهای ذی‌ربط اقدامات لازم برای حفظ و صیانت از اراضی منطقه آزاد انزلی انجام شده است.

نظری از شهروندان منطقه آزاد انزلی خواست که با اطلاع‌رسانی به ضابطان قضایی منطقه از اراضی موجود صیانت کنند و خاطرنشان کرد: جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و ساخت و سازهای غیرمجاز، جلوگیری از تصرف اراضی و حفاظت از منابع طبیعی محدوده منطقه آزاد انزلی از جمله مهم‌ترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار