کد خبر : 59209
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

یادداشت/ خداشناس:

بخورید و بیاشامید، رنج مردم هیچ/ آقای دلخوش! شفت نیاز به قیم ندارد

بخورید و بیاشامید، رنج مردم هیچ/ آقای دلخوش! شفت نیاز به قیم ندارد

.

به گزارش گیلانستان/ یاسر خداشناس: ۱- شنیده ها حاکیست که ظهر روز شنبه آقای سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا ، سید محمدی فرماندار صومعه سرا و جمعی از طرفداران حلقه اول آقای بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در رستوران پیمان شفت، در ضیافت ناهار سارنگ حسن پور سرپرست جدید فرمانداری شفت شرکت کرده است.
هدف این ضیافت، روشن نیست اما گفته می شود سرپرست فرمانداری شفت، با دعوت نماینده و مسئولان صومعه سرا که طرفداران شفتی دلخوش و یاران بهروزی فر نیز حضور داشته اند، عملا به اعتراضات انتصاب خود پاسخ داده است؟!
۲- توجه دلخوش نماینده اصولگرای صومعه سرا را به نامه ۴۵ امام علی (ع) به عثمان بن حنیف انصاری که کارگزار آن حضرت در بصره بود، جلب می کنم. به امام خبر رسیده بود که عثمان به مهمانی قومی از اهل بصره دعوت شده و او این دعوت را اجابت نموده است:

” اما بعد از حمد و ثنای خداوندی، ای فرزند حنیف، شنیده ام مردی از جوانان اهل بصره تو را به خوان گسترده ای از طعام دعوت نموده و تو بر سر آن خوان با شتاب حضور یافتی. طعام های رنگارنگ برای تو خوش آمده و کاسه های گوناگون پیاپی بر سر سفره تو آورده شده است. و من گمان نداشتم تو خوردن غذای قومی را بپذیری که فقرای آنان مورد اعراض قرار گیرند و بی نیازانشان بر سر طعام دعوت شوند.
پس بنگر چه چیز خوردنی از این طعام می جوی و می بلعی، پس آنجا که شناسایی غذا برای تو مشکل است، آن را بینداز و در آن مورد که به پاکیزگی اصل و هدفهایش یقین کردی تناول نما …
و برای تو دردی بزرگ و کافی است این که با شکمی پر بخوابی و در پیرامون تو جگرهایی باشد که آرزو شدید داشته باشد به خوردن پوستی دباغی نشده!”
۳- به مواضع متناقض و پرابهام بهروزی فر نماینده اصولگرای فومن و شفت در باره انتصاب سرپرست فرمانداری شفت کاری نداریم که توانایی و صداقت خود را به نیروهای جوان و حزب الهی و ولایتمدار شفت نشان داده است ، اما به آقای دلخوش باید گفت به مشکلات برق و بیکاری و … شهرستان صومعه سرا رسیدگی کند که شفت نیاز به قیم ندارد . از سوی دیگر ، مراقب لقمه هایی که می خورد باشد؟ مدعی پیروی از امام علی(ع) باید در عمل ثابت کند که پیرو است. نمی شود نماز را پشت سر امیرالمومنین خواند و در سفره پر رنگ ….. نشست؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار