کد خبر : 52801
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1399- 09: 12

حجت الاسلام جهانی در بقعه دانای علی رشت:

بدحجابی برخی زنان جامعه ما، از بی‌حجابی اروپایی‌ها نیز فجیع‌تر است/ برخی خواص در فتنه ۸۸ می‌خواستند کشور را تقدیم آمریکا کنند

بدحجابی برخی زنان جامعه ما، از بی‌حجابی اروپایی‌ها نیز فجیع‌تر است/ برخی خواص در فتنه ۸۸ می‌خواستند کشور را تقدیم آمریکا کنند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بنده در سالهای اخیر به برخی از کشورهای اروپایی سفر داشته‌ام؛ بدحجابی برخی از زنان جامعه ما، از بی حجابی اروپایی‌ها نیز فجیع تر است.

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر جهانی در مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و آئین غبارروبی بقعه متبرکه دانای علی(ره) رشت با اشاره به فضائلی از امام ششم شیعیان اظهار کرد: اینطور نبود که امام صادق(ع) فقط به تربیت شاگرد و بیان احادیث و روایات بپردازند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در کشور خاطرنشان کرد: بنده در سالهای اخیر به برخی از کشورهای اروپایی سفر داشته‌ام؛ بدحجابی برخی از زنان جامعه ما، از بی حجابی اروپایی‌ها نیز فجیع تر است.

وی با انتقاد از گرانی و افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم ابراز نمود: دلیل بسیاری از این نابسامانی‌های اقتصادی در کشور، این است که بعضی از مسئولین ما عاشق طلا، پول و دلالی هستند.

حجت الاسلام جهانی به حب جاه و مقام و ریاست طلبی عده‌ای از خواص اشاره کرد و گفت: همه دیدیم که این خواص در فتنه ۸۸ با مملکت ما چه کردند.
برخی حاضر بودند کشور را دو دستی تقدیم آمریکای جنایتکار شیطان صفت کنند اما به ریاست برسند.

وی با بیان اینکه آن آقایان اگر مشکلی با یک دستگاهی یا سیستمی داشتند، چرا دنبال بر باد دادن مملکت بودند، اذعان داشت: طرف تا دید نتوانست رای بیاورد، به راحتی خود را در آغوش آمریکا و اسرائیلی که هر روز علیه مسلمانان جنایت می‌کنند، انداخت.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: در کتابهای درسی فرزندان ما باید نوشته شود که چه اتفاقاتی در دهه هفتاد و هشتاد در کشور افتاد.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب و رای درست در انتخابات‌ها تصریح کرد: خیلی از مردم هنوز نمی‌دانند که این مشکلات از کجا شروع شده و دلیل نابسامانی‌های اقتصادی و معیشتی‌شان چیست؛ وگرنه در نوع انتخاب افراد بیشتر دقت می‌نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار