کد خبر : 35386
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 فروردین 1398- 29: 11

عضو مجلس خبرگان رهبری:

بدحجابی و رقص‌های دسته‌جمعی به بهانه روز طبیعت در گیلان/ فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌کلی حذف‌ شده است

بدحجابی و رقص‌های دسته‌جمعی به بهانه روز طبیعت در گیلان/ فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌کلی حذف‌ شده است

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فریضه واجب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از جامعه اسلامی به‌کلی حذف‌شده و لقمه حرام و بدحجابی بنیان خانواده‌ها را متزلزل کرده است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله احمد پروایی در جشن بعثت حضرت محمد(ص) در مسجد محمد رسول الله(ص) شهرستان آستارا اظهار کرد: ما در این محفل حضور پیدا کرده‌ایم تا بگوییم ارزش‌ها و نمادهای دینی برای ما از اهمیت والایی برخوردار است.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از صفات رسول خدا کوثر است و منظور از کوثر، هدایای ویژه الهی ازجمله قرآن و اهل بیت است گفت: تکمیل دین مبین اسلام در گرو ظهور امام زمان(عج) است و در این خصوص نواقص زیادی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخورد با همسر و فرزند آداب اسلامی در جامعه حاکم نیست تصریح کرد: آیات زیادی در قرآن کریم وجود دارد که نشان می‌دهد رسول خدا آخرین پیامبر جهان است و همه ما این‌جا جمع شده‌ایم تا از رسول خدا، درس اخلاق را یاد بگیریم.

پروایی دلیل وجود داعش و وهابیت را ترس از گرایش دیگر ملت‌ها به دین مبین اسلام دانست و افزود: از آن‌جایی‌که دین مبین اسلام به‌واسطه اخلاق حسنه حضرت محمد(ص) مرزهای کشورهای جهان را درنوردیده بود استکبار جهانی و ایادی وابسته به کفر داعش را به وجود آورد تا چهره خشنی از اسلام را به نمایش بگذارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بدحجابی و رقص‌های دسته‌جمعی به بهانه روز طبیعت در مناطق گردشگری استان گیلان بیداد می‌کرد گفت: فریضه واجب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از جامعه اسلامی به‌کلی حذف‌شده و لقمه حرام و بدحجابی بنیان خانواده‌ها را متزلزل کرده است.

آیت‌الله پروایی با اشاره به اینکه عده‌ای از زنان در برخی از مناطق گیلان در روز ۱۳ بدر با وضعیتی نامناسب اقدام به رقص می‌کردند، تصریح‌کرد: اگر در جامعه گناه و اختلاس زیاد باشد و به احکام اسلامی توجه نشود بلای الهی نازل می‌شود.

وی با بیان‌اینکه رفته رفته اعتقادات در جامعه کمرنگ می‌شود و امر به معروف و نهی از منکری را در جامعه شاهد نیستیم، خاطرنشان‌کرد: به حلال و حرام و اعتقادات اسلامی توجه داشته باشیم تا دچار عذاب الهی نشویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید خداوند متعال را به خاطر نعماتی که به ما داده شکرگزار باشیم، افزود: نمازهای یومیه را به جا آوریم و قدردان نعمات ایزدمنان باشیم.

وی با بیان‌اینکه گرایش به پیامبر اسلام روزبه‌روز در دنیا بیشتر می‌شود، اظهارکرد: اگر داعشی‌ها و وهابی‌ها و شیعه انگلیسی بگذارند شاهد گرایش بیشتر مردم به دین اسلام خواهیم بود و این کار دشمنان حساب شده است ولی آنان بدانند راه به جایی نمی‌برند.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار