کد خبر : 10574
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

بدعتی که قرار است بر شهر حادث شود!

بدعتی که قرار است بر شهر حادث شود!

خوب می دانیم که در سال های اخیر آنگونه که باید کرامت و عزت همکاران عزیزمان در مجموعه ی شهرداری رشت حفظ نشده و علاوه بر این شاهد آسیب های جدی بوده ایم.

به گزارش گیلانستان، علیرضا قانع مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در بیانیه شماره یک خود نوشت:

به نام الله / پاسدار خون شهیدان
إِنَّ اللّهَ لاَ یغَیرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یغَیرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

با سلام و ضمن تبریک سال نو خدمت همشهریان و همکاران زحمت کش شهرداری رشت

انتخابات پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر در پیش است، شورایی که همواره نقش بسزایی در آینده ی من و شما و شهرمان دارد که باید با حساسیت ویژه ای به آن نگریست. شورایی که متاسفانه امروزه مانند هیات امنای شهرداری عمل می کند. به طوری که بعد از گذشت سال ها به معنی دقیق و حقیقی شورای شهر تحقق نیافته است.
خوب می دانیم که در سال های اخیر آنگونه که باید کرامت و عزت همکاران عزیزمان در مجموعه ی شهرداری رشت حفظ نشده و علاوه بر این شاهد آسیب های جدی بوده ایم؛ امروز اخبار جدیدی به گوش می رسد، شنیده ها از تلاش برای ایجاد بدعتی خبر می دهند که قرار است بر شهر حادث شود!
خطر تاثیر گذاری در انتخابات با استفاده از ابزار و امکانات مجموعه ی شهرداری در کمین این شورای مردمی نشسته است که البته دستگاه های نظارتی هوشیارانه تمامی اقدامات از این دست را تحت نظر داشته و در صورت لزوم مورد برخورد قرار خواهند داد.
در این شرایط حساس با وجود تمام تهدیدها و پیشنهاداتی که در کار بود؛ با توکل و توسل به درگاه باری تعالی و مشورتی که با دوستان و بزرگان شهر و شهرداری انجام داده ام و همچنین با پشتیبانی نیروهای مومن و انقلابی و محبت اهالی فرهنگ و هنر، رسانه تصمیم گرفتم، با تمام توان در صحنه ی انتخابات حضور یابم.

خدایا چنان کن سرانجام کار / تو خشنود باشی و ما رستگار

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار