کد خبر : 43998
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶

بدقولی مسئولان به مردم گیلان/ از روند افزایشی قیمت کالا گرفته تا فروش چشمگیر سهمیه بنزین توسط تاکسی‌داران و وانت‌بارها در سطح شهر!

بدقولی مسئولان به مردم گیلان/ از روند افزایشی قیمت کالا گرفته تا فروش چشمگیر سهمیه بنزین توسط تاکسی‌داران و وانت‌بارها در سطح شهر!

با وجود عدم نظارت کافی و صحیح در ساعت پایانی شب دوباره جایگاه های عرضه سوخت در حال تبدیل شدن به مکانی برای خرید و فروش سهمیه بنزین یارانه ای شده است.

به گزارش گیلانستان، پس از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، سران سه قوه به مردم قول دادند که تمام تلاش خود را برای بازرسی و نظارت های دائمی به منظور جلوگیری از بالارفتن قیمتها و ظلم به مردم نمایند، موضوعی که هرچند در این چندروز اخیر بارها مسئولین در بخشهای مختلف خبری به آن تاکید نموده و آماری درخصوص بازرسی های صورت گرفته به مردم می دهند، اما بازدیدهای میدانی خبرنگار حوزه اجتماعی گیلانستان در این استان خلاف آن را نشان می دهد.

فارغ از بالارفتن قیمت اجناس به صورت آهسته، موضوعی که نظر خبرنگار این رسانه را به خود جلب نموده ایجاد صفهای طولانی در پمپ بنزین ها در نقاط مختلف شهر پس از شروع سهمیه بندی و به طور خاص در چند روز پایانی ماه می باشد.

خبرنگار گیلانستان در روزهای اخیر و به منظور چرایی این موضوع بارها در صف بنزین در جایگاه های مختلف عرضه قرار گرفته و به بررسی میدانی موضوع پرداخت، که نکات جالبی به دست آمد.

اول اینکه بیشتر ترافیک پمپ بنزینها در ساعات پایانی شب و در زمانیکه بازرسی ها در کمترین اندازه می باشند به وقوع می پیوندد.

دوم حضور افرادی بدون ماشین و با داشتن کارتهای سوخت در اطراف جایگاه بوده که کارت خود را در اختیار مالکان خودروهای در صف قرار می دهند و یا اینکه در آخرین دقایق شب با حضور در پمپ بنزین اقدام به دریافت وجه نقد از متصدیان امر می کنند.

متاسفانه با وجود عدم نظارت کافی و صحیح در ساعت پایانی شب دوباره جایگاه های عرضه سوخت در حال تبدیل شدن به مکانی برای خرید و فروش سهمیه بنزین یارانه ای اختصاص داده شده برای انجام خدمات عمومی بوده و برخی از رانندگان تاکسی و وانت بارها در حال فروش سهمیه یارانه ای سوخت خود به صورت آزاد می باشند.

غالب این فروشندگان سهمیه یارانه ای بنزین نیز در جمع های خانوادگی، دوستانه و یا در مباحث اجتماعی جز افراد ناراضی بوده و سهمیه اختصاص یافته را برای گذران امور زندگی خود ناکافی می دانند.

شایسته است مسئولان امر با برخوردهای جدی و قاطع در همین بدو ماجرا با متخلفان برخورد نموده و بساط این سودجویان را جمع نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار