کد خبر : 11227
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1396- 57: 21

برادرزاده ها و خواهرزاده های اکثر مسئولین جایگاه فرزندان شهدا را غصب کردند

برادرزاده ها و خواهرزاده های اکثر مسئولین جایگاه فرزندان شهدا را غصب کردند

دبیر مجمع امور ایثارگران گفت: جایگاه فرزندان ایثار گران وجانبازان وشاهد را برادرزاده ها و خواهرزاده های اکثر مسئولین در دولت این رئیس جمهور غصب کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت گیلانستان، بهبود نصیری دردیدار جمعی از جانبازان ۷۰ درصد و هیئت های مذهبی قزوین گفت: دردولت روحانی حق قانونی وشرعی جامعه ایثارگری داده نشد و جایگاه فرزندان ایثار گران وجانبازان وشاهد را برادرزاده ها و خواهرزاده های اکثر مسئولین در دولت این رئیس جمهور غصب کردند. حتی وعدهایی  که به مردم داده شده  عملی نگردید.
دبیر مجمع امور ایثارگران گیلان افزود: ازاین رو شناسنامه روحانی در ریاست جمهوری عملکردش است که امروز بعنوان رقیبش می باشد
وی با توجه به انتخابات پیشرو خاطرنشان کرد: این حقیر به نمایندگی از اعضاء مجمع ایثارگران استان گیلان ازحجت السلام سید ابراهیم رئیسی تقاضای حضور وثبت نام درعرصه انتخابات را دارم وحمایت همه جانبه خودمان را ازاین نماینده و شاگرد ولایت مدار رهبری به کوری چشم فتنه گران و حامیانشان  اعلام کرده واز تمامی وارثان اصلی انقلاب وحامیان ولایت انتظار دارم برای خشکاندن ریشه فتنه گران و حامیانشان و برقراری عدالت و برچیدن باندهای تبعیض درکشور با یک یاحسین دیگر وارد جریان سرنوشت ساز انقلاب شوند و به امین ولایت و رهبری رای قاطع بدهندکه خیر و برکت عظیم دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار