کد خبر : 26000
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397- 18: 19

برادر امینی از نیروهای انقلابی و در يك كلام فرزند مسجد و محراب است

برادر امینی از نیروهای انقلابی و در يك كلام فرزند مسجد و محراب است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پاسداران سپاه با کارمندان انقلاب فرق می‌کنند گفت: پاسدار انقلاب اسلامی زمان نمی‌شناسد و هر موضوعی که رهبری نسبت به آن دغدغه داشته باشد آستین بالا می‌زند و در جهت رفع آن می‌شتابد.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، آئين معارفه فرمانده جدید ناحيه مقاومت بسيج مقداد شهرستان رشت با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئولين سپاه استان و لشکر ۱۶ قدس، امام جمعه و مسئولين اجرايي شهرستان و آحاد مردم منطقه در مسجد جامع شهر خمام پیش از اقامه نمازجمعه برگزار شد.

سردار عبدالله پور در این مراسم ضمن تکریم از زحمات سرهنگ یحیی پور فرمانده پیشین سپاه ناحیه مقداد، اظهار کرد: جايگزين برادر يحيی پور، از نيروهاي انقلابي و با سابقه حضور مستشاری در جبهه مقاومت است. برادر اميني فرمانده فاتحين و در يك كلام فرزند مسجد و محراب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه به دلیل ارج نهادن به مقام مسجد و محراب در خانه‌های خدا برگزار می‌شود گفت: سپاه باید اول به خود و بعد به همه بفهماند که تمام امور و فعالیت‌های جامعه باید در مسجد ظهور و بروز کند.

وی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از سپاه پاسداران افزود: انتظار حضرت آقا از سپاه هاي استاني و شهرستاني مقابله با تهديدات نرم دشمن است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پاسداران سپاه با کارمندان انقلاب فرق می‌کنند تصریح کرد: پاسدار انقلاب اسلامی زمان نمی‌شناسد و هر موضوعی که رهبری نسبت به آن دغدغه داشته باشد آستین بالا می‌زند و در جهت رفع آن می‌شتابد.

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه نباید گرفتار قیدوبندهای نظیر درجه، رسته و سایر موارد باشد گفت: سپاه جزو هیچ حزب و گروهی که می‌آیند و می‌روند نیست بلکه سپاه تنها به این انقلاب وابسته است و در جهت اعتلای جمهوری اسلامی و توانمندی مردم حرکت می‌کند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه خدمات اجتماعي از محوري ترين برنامه هاي سازمان بسيج است، گفت: امیدواریم سپاه ناحیه مقداد با فرماندهی برادر امینی بتواند آنطور که رهبر معظم انقلاب انتظار دارد، برنامه‌هایش را به پیش ببرد.

گفتنی است، سپاه ناحیه مقداد متشکل از بخشهای خمام، خشکبیجار و لشت نشاء است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار