کد خبر : 70425
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

خطیب جمعه رشت:

برای استاندار شدن کسی امضا نداده‌ام

برای استاندار شدن کسی امضا نداده‌ام

نماینده ولی فقیه در گیلان به رایزنی گروه های مختلف برای پیشنهاد استاندار جدید این استان به وزیر کشور اشاره کرد و گفت: بنده برای استاندار شدن کسی امضا نداده ام و وزیر کشور هر طور صلاح می داند عمل کند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: تقوا توشه و سرمایه بزرگ انسان ها در دنیا و آخرت است.

وی به حمله رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ به جمهوری اسلامی نوپای ایران اشاره کرد و افزود: جنگ ۸ ساله یکی از حوادث تلخ و بزرگ ملت ایران بود.

شناخت حقایق تاریخ انقلاب از بسیاری انحراف ها جلوگیری می کند

امام جمعه رشت با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه “برای برداشتن گام های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت”، بیان کرد: تمام آحاد مردم و مسئولان باید حقایق تاریخ انقلاب را بشناسند زیرا این شناخت نسبت به بسیاری از انحراف ها جلوگیری می کند.

آیت الله فلاحتی به تلاش دشمن در تحریف حقایق دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس دوره طلایی ملت ایران است و دشمن در جنگ روایت ها تلاش می کند واقعیت ها را تحریف کند و باورها را تغییر دهد.

حقایق دفاع مقدس را برای نسل معاصر زیبا تبیین کنید

وی با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه قدرت نمایی ملت ایران بود، تصریح کرد: دشمن در تلاش است حقایق جنگ ۸ ساله را تحریف کند بنابراین متولیان مربوطه باید حقایق دفاع مقدس را به طور زیبا برای نسل معاصر و آینده تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نقش بی بدیل امام راحل در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگان با پشت گرمی امام(ره) در جبهه های دفاع مقدس احساس می کردند می توانند بدرخشند و در این راستا باید چهره نورانی امام راحل برای جامعه تبیین شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نقشه رژیم صهیونیستی در اجرای طرح “هزار ضربه چاقو” علیه ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ما آگاهند و جمهوری اسلامی ایران چشم بینا دارد و هر گونه عملیاتی علیه خود را در نطفه خفه می کند.

مسئولان حضور مستمر بین مردم داشته باشند

وی به فاصله ایجاد شده میان مردم و دولت در گذشته اشاره کرد و افزود: جامعه اسلامی این فاصله را نمی پذیرد و در این راستا مسئولان باید حضور مستمر در میان مردم داشته باشند.

امام جمعه رشت با تاکید بر پذیرش نظارت های مردم توسط مسئولان، بیان کرد: در اجرای پروژه های بزرگ، راه سازی و احداث مسکن از مردم نظر خواهی کنید و نباید خودسرانه عمل شود ضمن اینکه دولت باید برای فوریت های خدماتی مردم فکر کنند.

آیت الله فلاحتی به سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران در هفته اخیر اشاره کرد و گفت: مسئولان سازمان انرژی هسته ای ایران بدانند از پشتیبانی ملت ایران برخوردارند و کسی در این کشور برای بیگانگان لبخند نمی زند.

وی با اشاره به تجمع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق، خاطرنشان کرد: مردم اقلیم کردستان با ملت ایران رابطه خوبی دارند ضمن اینکه علمیات خوبی علیه تروریست ها صورت گرفته است.

امضا برای استاندار شدن کسی نداده ام

نماینده ولی فقیه در گیلان به رایزنی گروه های مختلف برای پیشنهاد استاندار جدید این استان به وزیر کشور اشاره کرد و یادآور شد: بنده برای استاندار شدن کسی امضا نداده ام و وزیر کشور هر طور صلاح می داند عمل کند.

آیت الله فلاحتی با قدردانی از تلاش مسئولان گیلان، اظهار کرد: ضعف هایی در دولت گذشته بود و امیدوارم استاندار آینده آلام به وجود آمده و ضعف های دولت گذشته را جبران کند.

امامت اتصال به درگاه الهی است

وی پیرامون حق امامان معصوم علیه السلام بر تمام انسان ها در راستای سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: امام از جانب خدای متعال منصوب می شود بنابراین امامت اتصال به درگاه الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار