کد خبر : 6036
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395- 43: 9

برای حمله به نهادهای انقلابی و نظامی، در استانداری تقسیم کار شده است!

برای حمله به نهادهای انقلابی و نظامی، در استانداری تقسیم کار شده است!

عضو ارشد جبهه‌ی متحد اصولگرایان گیلان گفت: فردی را که متهم به حمایت از سران فتنه است و یا فردی که پرونده سیاه اقتصادی و مالی دارد را در مراکز حساس مدیریت استان قرار داده اند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری در گفتگویی و در خصوص سخنان اخیر چند تن از مسئولین سیاسی، امنیتی استان علیه سپاه و نهادهای انقلابی کشور اظهار داشت: استاندار گیلان در تصمیم گیری های سیاسی استان اختیاری ندارد!

وی افزود: با شناختی که از استاتدار گیلان دارم وی دنبال ایجاد تنش های سیاسی در استان نیست و به نظرم حتی میل دارد به مردم استان خدمتی هم شود اما با کمال تاسف هدایت و کنترل سیاسی استان در دست کسانی است که رفتارشان بوی فتنه می‌دهد و در فتنه ۸۸ نقش داشتند و به همین اتهام در سال ۸۸ بازداشت شده بودند و متاسفانه امروز نیز همچنان در مسیر ریل گذاری شده جریان فتنه حرکت می کنند.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری گفت: اگر عزل و نصب ها در دست استاندار بود معقول نبود که با وجود این همه نیروهای مومن و توانمند انقلابی در استان،  فردی را که متهم به حمایت از سران فتنه است و یا فردی که پرونده سیاه اقتصادی و مالی دارد را در مراکز حساس مدیریت استان قرار دهند.

وی ادامه داد: آنان که بدون داشتن صلاحیت سیاسی و مدیریتی، بر حسب تصادف مدیریت استان را تصاحب نموده اند امروز آنچنان مست قدرت شده‌اند که دانسته یا ندانسته مجری توطئه های دشمن و سخنگوی استکبار جهانی شده‌اند.

عضو ارشد جبهه‌ی متحد اصولگرایان گیلان گفت: «مارک پالمر» از استراتژیست‏هاى معروف آمریکایى که در دستگاه دیپلماسى آمریکا از وى به عنوان یکى از نوآوران سیاست خارجى ایالات متحده نام مى‏‌برند و از متخصصین حوزه مطالعاتی ایران و منطقه‌ی آسیای مرکزی است می گوید ایران امروز از قدرت نظامی ویژه برخوردار است و باید قدرت نظامی به ویژه قدرت نهادهایی چون سپاه پاسدارن و بسیج مستضعفین را از بین ببریم.

مدیرکل سابق اوقاف گیلان ادامه داد: از طرفی امروز می‌بینیم پدر معنوی جریان محافظه کار و غرب‌گرای دولت یازدهم می‌گوید «دنیای امروز دنیای موشک نیست، دنیای گفتمان است» و نیز در جمع فرهنگیان می‌گوید «باید برای توسعه اقتصادی کشور، قدرت نظامی محدود شود».

میرحسینی اشکوری در همین رابطه افزود: فردی که در گذشته زندگی اشرافی را در خطبه های نماز جمعه تبلیغ و ترویج می کرد، زندگی خود و فرزندانش نیز یک زندگی اشرافی و عافیت طلبانه است، سابقه‌ی نقش آفرینی در فتنه ی ۸۸ را در کارنامه دارد، فرزندانش به دلیل فسادهای هنگفت مالی و امنیتی در زندان به سر می برند و خودش هم خاطرات دروغین از حضرت امام (ره) در مورد رابطه با آمریکا نقل می‌کند و هر از چند گاهی نهادهای انقلابی و نظارتی را زیر سوال می‌برد، امروز متاسفانه بیشترین نفوذ را در دولت یازدهم دارد.

مدیرکل سابق اوقاف گیلان گفت: عده‌ای در استان به تاسی از این افراد به سپاه و بسیج حمله می‌کنند و گویا در حمله به نهادهای انقلابی و نظامی، بین این افراد تقسیم کار صورت گرفته است.

وی با اشاره به مسئله نفوذ افزود: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر مکرر به مسئله نفوذ دشمن اشاره کرده‌اند و فرمودند “نفوذ یعنی اینکه حرف دشمنان از دهان مسئولین نظام بیرون بیاید” و متاسفانه امروز برخی مدیران سیاسی استان همان حرف آمریکا و اسرائیل را در مورد نهادهای انقلابی تکرار می‌کنند.

عضو ارشد اصولگرایان گیلان گفت: به عنوان کسی که بیش از ۴۰ سال سابقه‌ی فعالیت سیاسی دارد به این افراد سفارش می‌کنم اینگونه تند و بی‌محابا با مسائل  برخورد نکنید و مانند سران فتنه تمام پل‌های پشت سر خود را خراب نکنید، کاری نکنید که اگر روزی ورق برگشت که زمان آن هم خیلی دور نیست، ناچار باشید فرار را بر قرار ترجیح داده و به جمع ضدانقلابیون فراری خارج نشین بپیوندید و از خجالت و شرمندگی، روی زندگی در کنار مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار و خانواده های شهدا را نداشته باشید.

انتهای پیام/ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار