کد خبر : 12289
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناسم/‌ آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته ‌حضور ‌بصیرتمندانه مردم ‌است‌

برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناسم/‌ آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته ‌حضور ‌بصیرتمندانه مردم ‌است‌

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ایران اسلامی دشمن را به ترس و وحشت انداخته است، گفت: ‌آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته ‌حضور ‌بصیرتمندانه مردم ‌است‌.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی قبل در جمع مردم پرشور شهرستان خرم‌آباد‌ ضمن تبریک اعیاد و ایام شعبانیه اظهار داشت: امروز توفیق حضور در جمع مردم صمیمی، خون گرم و شورآفرین توأم باشعور جوانان عزیز و پرشور این استان را دارم.

وی افزود: افتخار می‌کنم که به‌عنوان یک خدمتگزار در جمع صمیمی و بابرکت مردم استان لرستان حضور دارم، برای من روشن است که این‌همه شور و شعور، احساسات و صمیمت از ناحیه جوانان عزیز استان لرستان به این حقیر به دلیل انتصاب اینجانب به خادمی ثامن‌الحجج(ع) است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: خدمتگزاری  اینجانب در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سربازی برای انقلاب اسلامی، ارتباط اینجانب با جایگاه ارزشمندی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و حتماً این صمیمت و لطف مربوط به عشق شما مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و عشق به شهدا است که بنده حقیر مشمول لطف مردم این استان قرارگرفته‌ام.

وی بیان کرد: امروز در کشور عزیزمان ایران علی‌رغم همه افتخارآفرینی‌ها، عزتمندی‌ها و برکاتی که به‌عنوان ثمره خون شهیدان داریم و در فهم دنیا، ایران اسلامی سربلند است و افتخار دارد.

‌‌رئیسی تصریح کرد: ایران اسلامی دشمن را به ترس و وحشت افکنده، چرا نمی‌توانند به این کشور چپ نگاه کنند؟ حضور شما مردم  وظیفه‌شناس و با وظیفه درصحنه است که کسی نمی‌تواند به کشور نگاه چپ کنند؛ آنچه سایه جنگ را از کشور  برداشته است حضور متدینانه و بصیرتمندانه مردم عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه دشمن را در مقابل ملت ایران ناتوان کرده حضور جوانانی است که درصحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند و جان شیرین خود را کف دست گذاشته تا برای دفاع از انقلاب سر از پا نشناسند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار