کد خبر : 88226
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

ترکیب‌های ناروا، بلای جان رشت؛

برای یک‌بار هم که شده در انتخاب شهردار وحدت داشته باشید

برای یک‌بار هم که شده در انتخاب شهردار وحدت داشته باشید

چرا مردم در شورای یکدست شهر رشت هنگام انتخاب شهردار وحدت و همدلی مشاهده نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، چهار-چهار-سه ، پنج-شش-صفر ، هفت-چهار-صفر ، شش-چهار-یک و … انواع ترکیب هایی است که هرکس در ایران و یا هرجای جهان بشنود به یاد ترکیب های یک تیم فوتبال خواهد افتاد ! بله صحبت از تیم است اما نه تیم فوتبال !

این ترکیب های شورای شهر رشت است که هر از گاهی میان اعضا شکل می گیرد.

 

شورایی که در این برهه از شرایط حساس جامعه باید بیش از پیش تیمی یک دست و منسجم برای آبادانی و رفاه شهر رشت باشد، به شورایی دو قطبی یا چند قطبی تقسیم شده که ماحصلی جز افتراق و دعواهای بی حاصل نیست.

 

جدا از اعضا شورا لشکری از دور و بری ها و دلال ها و روز به مزد نویسان و به جان هم می افتند و در برنامه های مختلف مانند انتخاب شهردار و عزل شهردار و … حاصلی جز بی شهردار ماندن شهر و انتخاب های غلط و استیضاح های معروف شده در کشور و دور ماندن رشت از توسعه ندارند.

 

این اتفاق متاسفانه در شورای به اصطلاح انقلابی و یک دست شده ششم هم افتاده است. کشمکش هایی که نهایتا تا دیوان عدالت اداری نیز کشیده شده و شهر بدون شهردار مانده است.

 

نگاه مردم اما به این ترکیب ها و اختلافات چیست؟ جواب ساده ای دارد و چیزی جز منافع فردی اعضای شورا و اطرافیان و‌ پیمانکاران شان در این جریانات نمی بینند و هیچ کس به فکر رشت نیست و مردمی که حالا آگاه هستند جز یاس و نامیدی و بی اعتمادی و نه گفتن به این افراد چاره دیگری ندارند.

 

امید است شورای ششم دست از این اختلافات و چند قطبی بودن بردارد و یک دست و متحد در مسیر درست و انتخاب اصلح ترین شهردار بومی گام بردارند و رشت را اولویت قرار داده و خدمتگذار واقعی مردم باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار