کد خبر : 25282
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

برجام تاکنون برای مردم ایران دستاوردی نداشت

برجام تاکنون برای مردم ایران دستاوردی نداشت

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: برجام تاکنون برای مردم ایران دستاوردی نداشته است، اما باز برخی از رجال سیاسی کشور به برجام و نتایج آن دل‌خوش کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان، سردار مهران طهماسبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سالن ولایت سپاه ناحیه این شهرستان با اشاره به انتظار مردم ایران جهت ظهور امام زمان(عج) اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا امام زمان(عج) ظهور کند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) با ظهور خود می‌خواهد گردن زورگویان را بزند و این زورگویان، سیاسیون جامعه هستند تصریح کرد: اگر سیاسیون کشور به آنچه یاد گرفته و به آن باور دارند عمل می‌کردند وضع رفاهی، اقتصادی و معیشتی مردم این‌گونه نمی‌شد.

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در 22 اردیبهشت ماه جاری قرار است تکلیف برجام را مشخص کند گفت: برجام تاکنون برای مردم ایران دستاوردی نداشته است، اما باز برخی از رجال سیاسی کشور به برجام و نتایج آن دل‌خوش کرده‌اند.

طهماسبی با اذعان براینکه دشمن در برجام ملت ایران را تحقیر و به عقل آن ها توهین کرده است بیان کرد: برجام ذلت و خواری برای مردم ایران به همراه آورده و تنها دستاورد آن این بود که به دنیا ثابت کردیم که جمهوری اسلامی ایران به دنبال دستیابی به سلاح‌های اتمی نیست.

وی با اشاره به اینکه 10 تا 15 کشور دنیا را در تسلط خود گرفته‌اند و برخی از سیاسیون ایران در تلاش هستند تا با این کشورهای مستبد ارتباط برقرار کنند خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی منطقه را از لوث ابرقدرت‌ها پاک کرد تا برخی از سیاسیون شرایط را برای حضور ابرقدرت‌ها در داخل کشور فراهم کنند.

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه دولت در خصوص افزایش پلکانی دلار اظهار تأسفی از خود نشان نداد زیرا منعفت یک‌عده در افزایش دلار بود گفت: کسی به فکر وضعیت مردم نیست و تنها بلد هستند در خصوص فیلترینگ تلگرام بیانیه بدهند و دم از آزادی بیان بزنند.

طهماسبی با اشاره به اینکه مردم ایران سختی‌ها را تحمل می‌کنند، اما برخی از مسئولین مانند بنی‌صدر عمل کرده و در قبال مردم کوتاهی می‌کنند تصریح کرد: برخی از مسئولین در زمین دشمن و ابرقدرت‌های منطقه بازی کرده و در حال زدن گل به خودی هستند.

وی با تأکید براینکه دشمن ایران، دشمن غدری بوده و باید در مقابل چنین دشمنی با تمام توان ایستاد تصریح کرد: دشمن در حال پمپاژ کردن درگیری‌ها بین قوای مجریه، مقننه و قضاییه بوده و دختر خیابانی درست می‌کند تا از نیروهای زحمت‌کش انتظامی سوتی بگیرد.

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دوهزار مدافع حرم در سوریه به شهادت رسید تا سوریه بتواند روی پای خود بیاستد بیان کرد: شهادت امثال شهید حججی‌ها سوریه و عراق امیدواری را در بین مردم افزایش داده و مردم را با یک‌دیگر متحد کرد.

طهماسبی با بیان اینکه مردم ایران 40 سال پیش انقلاب کردند که استبداد نداشته باشند و مستبد آن ها زیرنظر آمریکایی ها فعالیت نکند گفت: مقام معظم رهبری دستورات خود را در خود اداره کشور صادر می‌کنند و این مجلس، قوه مجریه و قوه قضاییه هستند که باید به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری توسط مردم انتخاب شده‌اند و مردم در قبال انتخابات خود باید مراقبت کنند گفت: اداره این کشور به دست همه بوده و در این راه باید مراقب دسیسه‌ها و بازی‌های دشمن باشیم./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار