کد خبر : 4859
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

برخورد با بی‌حجابی در استان گیلان تشدید می‌شود

برخورد با بی‌حجابی در استان گیلان تشدید می‌شود

فرمانده انتظامی گیلان گفت: برخورد با بی‌حجابی و توقیف سرنشینان بدحجاب خودروها با هماهنگی دستگاه قضایی در استان گیلان تشدید می‌شود.

به گزارش درگیلان، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست آغاز اجرای طرح “نورالمبین” در استان گیلان اظهار داشت: این طرح  در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارشادی به وسیله دستگاه‌های مجری امور فرهنگی در استان گیلان شروع به کار کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به استفاده از روش‌های دینی و معنوی در این طرح از جمله تلاوت قرآن کریم، ارائه احادیث و روایات از معصوم در اجرای طرح “نورالمبین” اعلام کرد: این طرح  با بهره‌گیری از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی می‌تواند نقش اثرگذاری در جامعه داشته باشد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه مصرف مواد مخدر از دغدغه‌های اساسی نیروی انتظامی و مسؤلان سایر دستگاه‌های مرتبط در گیلان است افزود: طرح “والعادیات” برای برخورد ضربتی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان در گیلان آغاز شد و در مناطق مختلف و شهرهای استان اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان ضرورت راه اندازی سرویس‌های بهداشتی مناسب در طرح‌های سالم‌سازی دریا اظهار کرد: ایجاد و احداث جایگاه‌ها و سکوهایی جهت برگزاری و اقامه نماز در سواحل گیلان برای استفاده مسافران و گردشگران ضروری است.

سردار میرحیدری با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در سطح جامعه اعلام کرد: هدفمندی و همپوشانی دستگاه‌های مختلف مرتبط و متولی برای برخورد با پدیده بی‌حجابی و اعمال مغایر عفت می‌بایست به‌عنوان یک اصل در نظر گرفته شده و وحدت عمل، ملاک قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به افزایش برخورد با بی‌حجابی و توقیف سرنشینان بدحجاب خودروها با هماهنگی دستگاه قضایی در استان خاطرنشان کرد: مقابله با تبلیغ و ترویج امور غیرفرهنگی و غیرشرعی و اخلاقی مانند سگ‌گردانی از موارد مورد نظر نیروی انتظامی گیلان است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار