کد خبر : 59755
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

برخورد با عوامل نفوذی بر اقتدار کشور می‌افزاید/ ضرورت پایان یافتن تفکر سازش با شیطان بزرگ

برخورد با عوامل نفوذی بر اقتدار کشور می‌افزاید/ ضرورت پایان یافتن تفکر سازش با شیطان بزرگ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هدف اصلی تروریست ها را تضعیف ملت ایران دانست و گفت: این ترورها خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند و آنها برای پاسداری از آرمان شهدا مصمم‌تر هستند. حجت الاسلام مجتبی اشجری در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه شهادت مظلومانه یکی دیگر از مجاهدان عرصه علم و […]

به گزارش گیلانستان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هدف اصلی تروریست ها را تضعیف ملت ایران دانست و گفت: این ترورها خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند و آنها برای پاسداری از آرمان شهدا مصمم‌تر هستند.

حجت الاسلام مجتبی اشجری با بیان اینکه شهادت مظلومانه یکی دیگر از مجاهدان عرصه علم و فناوری نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست ایادی استکبار جهانی و رژیم صهیونیسم بین‌الملل برای ملت مسلمان و شریف ایران ضایعه‌ای تلخ و فراموش ناشدنی است، گفت: یک بار دیگر دستان ناپاک و جنایتکار شیطان بزرگ و صهیونیسم از آستین دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان مردم ایران اسلامی بیرون آمد.

وی شهید فخری زاده را ستاره آسمان ایمان، دانش، اندیشه، جهاد و پاسداری در دفاع از بنیان‌های هسته‌ای کشور توصیف کرد و افزود: ترور کوردلانه و ناجوانمردنه شهید «محسن فخری زاده» از سوی عناصر فریفته و خودفروخته به استکبار جهانی بهترین نشانه حقانیت انقلاب اسلامی ایران و موید صراط مستقیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: بی‌تردید ترور دانشمندان هسته‌ای ناشی از ترس و خفت دشمنان ایران اسلامی در برابر عظمت انقلاب و حرکت تعالی بخش و تمدن ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اشجری با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب، دست متجاوز و زیاده‌خواه استکبار جهانی از منافع معنوی و منابع مادی کشور کوتاه شد، عنوان کرد: در طول عمر پربار و افتخارآمیز نظام اسلامی، خواب خوش از چشمان خبیث و چپاولگر استکبار جهانی ربوده شد و امیال شیطانی و نامشروع آنان در منطقه به خطر افتاد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی هر از چند گاهی از سر استیصال و درماندگی، دست به اقدامات مذبوحانه و جنایتکارانه تروریستی زده و دانشمندان، اندیشمندان و شخصیت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی ایران اسلامی را آماج گلوله‌های خشم و حقارت خود قرار می‌دهد.

برخورد با عوامل نفوذی بر اقتدار کشور می‌افزاید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تروریست‌های اجاره‌ای صهیونیسم و دست پرورده‌های شیطان بزرگ با ایجاد رعب و وحشت و ترور دانشمندان هسته‌ای، امنیت، ثبات و وحدت ملت ایران را هدف گرفته‌اند، گفت: دشمنان قصد دارند به مقصود شوم و شیطانی سلطه همه جانبه بر منافع ملت بزرگ و آزاده ایران برسند.

اشجری هدف اصلی تروریست‌های مزدور را تضعیف ملت ایران عنوان و اظهار کرد: شهید فخری زاده در مسیر خدمتگزاری به مردم ایران تمام توان علمی و صنعتی خود را در حوزه هسته‌ای به سمت تولید واکسن و درمان بیماری کرونا به‌کار گرفته بود و به موفقیت خوبی در این زمینه نزدیک شده بود.

وی با اشاره به اینکه بی تردید اقتدار، امنیت و آرامش موجود در فضای جامعه حاصل تلاش و فعالیت‌های مجاهدانه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی کشور است، اضافه کرد: رصد نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن از مهمترین وظیفه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است و امیدواریم با عزمی راسخ‌تر و برخوردی جدی‌تر با عوامل نفوذی وارد شونده در بخش‌های حساس نظام اسلامی، بر اقتدار این کشور بیش از گذشته افزوده شود.

ترور نخبگان کشور خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند

اشجری با تاکید بر اینکه به هر میزان که هوشیاری و رصد نیروهای اطلاعاتی کشور بیشتر باشد، قطعاً چنین اتفاقات ناگواری کمتر رخ می‌دهد، بیان کرد: اگرچه ترور ناجوانمردانه و حذف شخصیت‌های متفکر سیاسی و دانشمندان هسته‌ای اندوهی جانکاه برای مردم است اما بالندگی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همانگونه که شهادت بهشتی‌ها، رجایی‌ها، باهنرها و همچنین علی محمدی‌ها، احمدی روشن‌ها و شهریاری‌ها حرکت رو به رشد علمی و هسته‌ای کشور را متوقف نکرد، با شهادت سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها نیز راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تا تشکیل حکومت عدل الهی حضرت ولی‌عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

اشجری خاطرنشان کرد: ترورهای نخبگان سیاسی و دانشمندان هسته‌ای و تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای ایجاد مانع در مسیر موفقیت و پیشرفت‌های چشمگیر فرزندان برومند ایران اسلامی، هرگز خللی در عزم راسخ و اراده استوار ملت ایران ایجاد نخواهد کرد بلکه خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب اسلامی تزریق شده و باعث سرعت بخشیدن به تعالی انقلاب اسلامی می‌شود.

وی اقتدار امروز انقلاب و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون جانفشانی و خون پاک سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها عنوان کرد و افزود: ملت شهیدپرور ایران اسلامی قوی‌تر از گذشته پای انقلابی که با خون فرزندانش آبیاری شده و به این مرحله از رشد و تعالی رسیده است ایستاده و در مسیر پاسداری از آرمان شهدا مصمم‌تر از همیشه است.

ضرورت پایان یافتن تفکر سازش با شیطان بزرگ

اشجری با بیان اینکه انگیزه اندیشمندان، پژوهشگران، دانشجویان و جوانان کشور پس از شهادت دانشمندان هسته‌ای دوچندان شده است، بیان کرد: جوانان مجاهدانه می‌کوشند تا آثار به جا مانده از شهدای گرانقدر با فعالیت‌های علمی، فناوری و دفاعی کشور پرقدرت‌تر از گذشته ادامه یابد و نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران ناکام بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل دخیل در اینگونه جنایات تروریستی جزو اولویت‌های دستگاه دیپلماسی و اطلاعاتی کشور قرار گیرد و با دولت‌های جنایت پیشه دخیل در شهادت دانشمندان هسته‌ای برخورد قاطع و عزتمندانه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ترور شهید «محسن فخری زاده» پس از ترور ناجوانمردانه شهید «حاج قاسم سلیمانی» می‌تواند به نقطه عطفی در روند تصمیم گیری های سیاسی و راهبردهای امنیتی کشور به ویژه در حوزه دفاعی تبدیل شود، گفت: باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، به تفکر سازش با شیطان بزرگ با طرح مذاکرات بی معنا، خسارت زا، تهدیدآمیز و مغایر با منافع و مصالح کشور پایان داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار