کد خبر : 88982
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401- 47: 18

فرمانده انتظامی گیلان عنوان کرد

برخورد بدون اغماض پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال

برخورد بدون اغماض پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی گیلان از کشف یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۷۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: در حوزه کشف مواد محترقه غیر مجاز شاهد افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد قانونی می کند.

 

وی با اشاره به قوانین جزائی مرتبط با چهارشنبه آخر سال، گفت: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

 

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون اغماض برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که در شب آخرین چهارشبه سال اقدام به سلب آسایش عمومی و بر هم زدن نظم جامعه کنند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ بازداشت خواهند شد.

 

ملکی به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشبه آخر سال نیز اشاره کرد و افزود: خودروی آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به بر هم زدن نظم عمومی کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ توقیف  می شود.

 

وی از کشف یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۷۳ عدد مواد محترقه غیر مجاز در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال و دستگیری ۷۹ نفر در این رابطه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

 

فرمانده انتظامی گیلان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار