کد خبر : 57081
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

دادستان عمومی و انقلاب گیلان:

برخورد دستگاه قضا با صاحبان واحدهای تولیدی مترصد تغییر کاربری غیرقانونی

برخورد دستگاه قضا با صاحبان واحدهای تولیدی مترصد تغییر کاربری غیرقانونی

دادستان عمومی و انقلاب استان گیلان از تشکیل پرونده قضایی در خصوص واگذاری که منجر به اختلال در نظام تولید شدند خبر داد و گفت: متأسفانه برخی از صاحبان واحدهای تولیدی سعی در تغییر کاربری واحدهای تولیدی بدون مجوز دارند که قاطعانه با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سید مهدی فلاح میری عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه‌های ریسندگی خاور و بافندگی فومنات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با اشاره به اهداف حضور در این دو کارخانه در حال تعطیلی اظهار کرد: حمایت از کارگران و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در کشور و استان گیلان است به همین منظور امروز در این دو کارخانه حضور پیدا کردیم تا از نزدیک شاهد شنیدن مشکلات این کارخانه باشیم.

وی با اشاره به جلسات متمادی ستاد رفع موانع تولید برای حل مشکلات واحدهای تولید افزود:  بازدید از مراکز تولیدی در راستای مصوبات این ستاد برای بررسی موانع تولید به‌طور مستمر انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان گیلان با یکی از دلایل مشکلات این کارخانه را نبود مدیریت صحیح دانست و گفت: مهم‌ترین رویکرد دستگاه قضا حمایت از تولید و اشتغال است که خوشبختانه با اقدامات انجام‌شده این دو کارخانه به فعالیت خود ادامه داده و کارگران از نحوه پرداخت حقوق خود ابراز خورسندی کردند.

وی با اذعان به اینکه باید به هر طریقی از تعطیلی کارخانه‌های گیلان جلوگیری شود، تصریح کرد: در سال‌های گذشته با واگذاری برخی واحدهای تولیدی به افراد فاقد اهلیت از سوی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، برخی از این واحدها در آستانه تعطیلی بودند که با دستورات قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده، این واحدها دوباره فعال‌شده و به چرخه تولید بازگشتند زیرا بر اساس آمار کسب‌شده ۲۵۰ نفر در شرکت خاور و ۱۷۰ نفر در شرکت فومنات مشغول به فعالیت بودند.

فلاح میری از تشکیل پرونده قضایی در خصوص واگذاری که منجر به اختلال در نظام تولید شدند خبر داد و افزود: واحدهای تولیدی باید به افرادی واگذار شود که دارای اهلیت بوده و حاضر به ایجاد اشتغال و تولید هستند ولی متأسفانه برخی از صاحبان واحدهای تولیدی سعی می‌کنند بدون مجوز واحدهای خود را تغییر کاربری دهند لذا دستگاه قضایی با صاحبان این واحدهای تولیدی برخورد جدی می‌کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار