کد خبر : 49661
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردین 1399- 32: 17

رئیس هیئت بدنسازی گیلان:

برخورد قاطعانه با باشگاه‌های ورزشی متخلف در دستور کار است

برخورد قاطعانه با باشگاه‌های ورزشی متخلف در دستور کار است

رئیس هیئت بدنسازی استان گیلان گفت: همه باشگاه‌های بدنسازی استان گیلان از ۲ ماه گذشته تعطیل بودند و با هر باشگاهی که قوانین را رعایت نکند به‌شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش گیلانستان دانیال خاتمی‌فر از بسته بودن تمامی باشگاه‌های استان گیلان از اسفند ماه تا امروز خبر داد و اظهار داشت: هیچ باشگاهی تا ابلاغ رسمی ستاد عالی مبارزه با کرونا اجازه فعالیت ندارد و با هرگونه تخلفی در این مورد به‌شدت برخورد قانونی می‌کنیم.

رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی گیلان با اعلام لغو موقت تمامی مسابقات پیش‌بینی شده امسال تا زمان صدور مجوز از سوی وزارت ورزش بیان کرد: قرار بر این بود که مسابقه قوی‌ترین مردان کشور در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شود که با توجه به شرایط پیش آمده در آینده در این مورد تصمیم‌گیری مجدد خواهد شد.

وی در ارتباط با راه‌اندازی کمپین مالکان منصف برای باشگاه‌ها از سوی هیئت بدنسازی گیلان اظهار داشت: سعی کردیم که مالکان ملک باشگاه‌ها را راغب کنیم تا به صاحبان باشگاه‌های خصوصی که به‌دلیل شیوع کرونا دچار ضرر و زیان مالی زیادی شدند یا بخشی از اجاره‌بها را ببخشند یا برای پرداخت زمان بدهند.

خاتمی‌فر با بیان اینکه برای حمایت از مربیان رشته‌های مختلف کمپین مربی تنها نیست را گسترش دادیم افزود: در این طرح مربیان به‌صورت آنلاین با طراحی تمرینات ساده‌تر و انجام آن در منزل به شهروندان کمک می‌کنند تا ضمن حضور در خانه با ورزش کردن سلامت جسمی خود را هم حفظ کنند.

رئیس هیئت بدنسازی گیلان انجام ورزش‌های ساده بدنسازی را در دوران حضور طولانی مدت در خانه بسیار مفید و ضروری دانست و گفت: ما در صفحه‌های رسمی اجتماعی خود سعی کردیم تمرینات اصولی با ابزارهای ساده و ارزان را در منزل آموزش دهیم تا نشان دهیم که بدون نیاز به خرید ابزار تخصصی هم می‌شود ورزش بدنسازی را در خانه انجام داد.

وی تهیه و پخش مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش بین کودکان کار را یکی از کارهای هیئت بدنسازی گیلان عنوان کرد و ابراز داشت: در این روزهای سخت ورزشکاران خود را موظف می‌دانند که بیشتر در کنار مردم و به‌ویژه گروه‌های آسیب‌پذیرتری مثل کودکان باشند.

خاتمی‌فر با اشاره به اینکه با توجه به شرایط پیش آمده، این هیئت راه‌اندازی وب سایت و ساخت اپلیکیشن اختصاصی را در دستور کار قرار داده است افزود: در آینده جهت برگزاری سمینار، کارگاه‌ها و کلاس‌های آنلاین ورزشی و دسترسی راحت و آسان‌تر ورزشکاران و علاقه‌مندان به محتوای مطالب هیئت از سایت و اپلیکشین استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار