کد خبر : 77033
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

برخورد قاطع با اخلالگران چهارشنبه آخر سال/ ۹۰ نفر دستگیر شدند

برخورد قاطع با اخلالگران چهارشنبه آخر سال/ ۹۰ نفر دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با اخلالگران چهارشنبه آخر سال، گفت: تاکنون بیش از ۸۱۸ هزار تن انواع مواد محترقه کشف و ۹۰ نفر دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین حسن پور صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به در پیش بودن سه شنبه آخر سال، اظهار کرد: برخورد با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه با اخلاگران آرامش و امنیت مردم در این روز برخورد قاطع انجام می‌شود، افزود: در این روزها والدین و خانواده‌ها نیز باید برای جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه‌ای بر فرزندان خود نظارت و کنترل داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه‌ها قضا با هر گونه ناهنجاری برخورد قاطعانه انجام می‌دهند، ادامه داد: با توجه به خطر شیوع و اوج گیری دوباره کرونا باید از برگزاری هر گونه اجتماعی جدا خودداری شود.

وی در ادامه به برخی پیامدهای ناگوار حوادث چهارشنبه آخر سال و استفاده از مواد محترقه اشاره و اضافه کرد: شهروندان از روشن کردن آتش در گذرگاه‌های باریک و نزدیک پست برق یا ایستگاه‌های کاهش فشار گاز و پارکینگ‌های عمومی پرهیز کنند.

سرهنگ حسن پور حمل و نقل مواد منفجره را از جمله مصادیق جرم عنوان و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۱۸ هزار عدد انواع مواد انفجاری و محترقه خطرناک در استان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ نفر نیز که در حمل، فروش و نگهداری این مواد خطرناک دخیل بودند نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار