کد خبر : 80519
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401- 44: 9

رئیس سازمان صمت گیلان مطرح کرد؛

برخورد قاطع با متخلفان معدنی در گیلان

برخورد قاطع با متخلفان معدنی در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان معدنی در استان گفت: با هرگونه فعالیت بدون مجوز برخورد شده و عملیات متوقف می شود.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از معادن محدوده رستم آباد و رودبار اظهار کرد: فعالیت‌های معدنی تحت هر عناوینی باید قانونمند و در چارچوب موازین مربوطه باشد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به مشاهده چند مورد تخلف عملیات معدنی در مجاورت افزود: دستور توقف عملیات اجرایی این فعالیت‌ها داده شد.

وی تأکید کرد: بر حسب ماده ۱۹ قانون معادن با عملیات معدنی که به بهانه تعریض و پیچ بری جاده انجام می‌شود با حضور نیروی انتظامی جلوگیری خواهد می‌شود.

پورحیدری با بیان اینکه این فعالیت بدون مجوز بوده و متوقف شد، گفت: با هرگونه فعالیت معدنی بدون مجوز که قوانین معادن در آن اجرا نمی‌شود و در نتیجه آن مسئول فنی معدن در آن حضور ندارد به شدت برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: در فعالیت‌های معدنی تحت عنوان پیچ بری قطعاً باید کارشناسان ناظر راهداری و نظام مهندسی معدن در محل فعالیت تا اتمام کار برای رعایت اصول فنی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی در محل حضور داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار