کد خبر : 51906
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

جانشین فرمانده ناجا در رشت:

برخورد قاطع با مخلان امنیت مردم در سواحل/ راه‌اندازی قرارگاه پاسخگویی به مطالبات مردمی

برخورد قاطع با مخلان امنیت مردم در سواحل/ راه‌اندازی قرارگاه پاسخگویی به مطالبات مردمی

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر برخورد قاطع با مخلان امنیت و آرامش مردم در تفرجگاه‌ها و سواحل، گفت: چهار قرارگاه پاسخگویی به مطالبات مردمی در استان‌های شمالی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گیلانستان سرتیپ پاسدار قاسم رضایی عصر یکشنبه در نشست خبری با رسانه‌های گیلان در سالن ناجا استان با اشاره به طرح‌های ساماندهی سواحل، اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم گیلان تأمین امنیت اجتماعی از سوی متولیان نیروی انتظامی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه گیلان از نظر برخورداری از مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری ظرفیت‌های بسیاری دارد، افزود: سالانه استان گیلان میزبان میلیون مسافر و گردشگر است و برای ارائه خدمات بهتر و تأمین امنیت نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در این استان هستیم.

وی به نقش گیلانیان در دوران انقلاب به عنوان مجاهدان دفاع از مرزها اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی این استان مهم‌ترین مطالبه گیلانیان تأمین آرامش و امنیت اجتماعی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه با اشاره در پیش بودن فصل تابستان و ورود مسافران و گردشگران به استان شمالی و با بیان اینکه شورای اجتماعی وزارت کشور مصوباتی در این زمینه داشته است، تأکید کرد: در هر کدام از استان‌های شمالی ۱۰ کمیته برای تفریح‌های مشروع، خدمات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است.

وی ادامه داد: همه دستگاه به ویژه نیروی انتظامی موظف به اجرای دستور العمل های مصوب شده در شورای اجتماعی وزارت کشور هستند.

سردار رضایی با بیان اینکه در راستای اجرای این مصوبات جلساتی با همیاری نیروی‌های بسیجی برگزار شده است، بیان کرد: با افرادی که مخل آرامش و امنیت مردم در تفرجگاه‌ها و نواحی ساحل دریا هستند در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح سواحل و تفرجگاه‌ها در ایام تعطیلات تابستان، گفت: نیروی انتظامی وظیفه سنگین و خطیر تأمین نظم، آسایش و امنیت جامعه را برعهده دارد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این وظیفه سنگین نیروی انتظامی مقتدرانه و بدون توجه به جوسازی‌ها به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

سردار رضایی با اشاره به فعالیت چهار قرارگاه در سواحل شمالی با عنوان قرارگاه‌های «پاسخ به مطالبات مردمی»، اظهار کرد: سواحلی که صورت مختلط اجازه شنا به مسافران را دهند به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: در رعایت مسئله حجاب، هیچ تفکیکی بین مرد و زن قائل نیستیم و همه افراد در چهار چوب قانون پایش می‌شوند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار