کد خبر : 56505
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399- 25: 19

فرمانده انتظامی گیلان:

برخورد نیروی انتظامی با اخلالگران نظم و امنیت قاطعانه خواهد بود

برخورد نیروی انتظامی با اخلالگران نظم و امنیت قاطعانه خواهد بود

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه حفظ نظام، جان و امنیت مردم رسالت نیروی انتظامی است، گفت: با اخلالگران نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی امروز (چهارشنبه ۱۹ شهریور) در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات با اشاره به رضایت رهبری معظم از عملکرد نیروی انتظامی، اظهار کرد: برقراری و حفظ امنیت اجتماعی در کشور یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

وی در ادامه به فعالیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش توسط مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: حفظ نظام، جان و مال مردم از خطرات احتمالی از مهم‌ترین رسالت‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی جامعه، تصریح کرد: استاندارد سازی و تعالی رفتار پلیس به دنبال افزایش رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی است.

سردار ملکی به همت ویژه پلیس راهور گیلان برای کاهش تصادفات در این استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود میزان تخلفات و جانباختگان از سوانح رانندگی در نیمه دوم سال افزایش یابد.

وی از شهروندان خواست هشدارها نسبت به شیوع بیماری را جدی بگیرد و افزود: تقاضا داریم مردم از سفرهای غیر ضروری به استان گیلان خودداری کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار