کد خبر : 9551
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

برخی‌ها با نام شهدا کارهایی می‌کنند که آدم غصه می‌خورد‌

برخی‌ها با نام شهدا کارهایی می‌کنند که آدم غصه می‌خورد‌

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی‌ها با نام شهدا کارهایی می‌کنند که آدم غصه می‌خورد زیرا می‌بینیم یک کسی برای دریافت وام ازدواج کاری با او می‌کنند که طرف عاصی شود.

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد پروایی در مراسم یادواره سردار شهید حاج ابراهیم پورقاسمی در رودسر اظهار داشت: شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مردم ذخایر واقعی انقلاب هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برخی مسئولان به دزد انقلاب می‌گویند ذخیره انقلاب که از اینها باید پرسید تو چه‌کاره‌ انقلابی که می‌گویی اینها ذخیره انقلاب هستند.

وی افزود: برخی‌ها با نام شهدا کارهایی می‌کنند که آدم غصه می‌خورد زیرا می‌بینیم یک کسی برای دریافت وام ازدواج کاری با او می‌کنند که طرف عاصی شود ولی درمقابل کسی 3 هزار میلیارد وام می‌گیرد حتی یک قسطش هم را نمی‌دهد.

‌پروایی ابراز داشت: مردم ولی‌نعمتان انقلابند و با بصیرت خود ثابت کردند همیشه در همه صحنه‌ها حضور دارند و حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیانگر همین ادعاست.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حضور مردم گیلان در 8 دی 88 و مردم سراسر کشور در 9 دی همان سال را نشانه اوج بصیرت مردم خواند و گفت: اگر آن حضور مردم نبود امروز چیزی از ما نمی‌ماند.

وی با اشاره به اینکه امروز امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مرهون جانفشانی‌های شهدا هستیم تصریح کرد: در دنیای معاصر در بین درندگان عالم یک حکومت شیعی با نام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده که همه دنیا در حال دشمنی با او هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی‌ها می‌گویند چرا باید در سوریه بجنگیم که قرآن در جواب این افراد می‌فرماید جنگ با دشمنان مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و هر زمان هر کجا کافری قیام کرد باید مقابل او ایستاد.

‌پروایی قیام خونین امام حسین علیه السلام را در همین راستا خواند و اظهار داشت: امام حسین(ع) نیز از مدینه حرکت کرد و در عراق با دشمنان جنگید.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را کاری بسیار ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره‌ها ارزشمند است اما باید مراقب باشیم مهم‌تر از برگزاری یادواره شهدا زنده نگه‌داشتن فرهنگ جهاد و شهادت است.

به گزارش ‘گیلانستان ، شرکت کنندگان در پایان این مراسم با نوحه خوانی و سینه زنی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار