کد خبر : 16242
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396- 17: 18

برخی از روسا باید از خواب عقد سیاسی با دیگران خارج شوند/ به‌حساب برخی از مدیران خواهیم رسید

برخی از روسا باید از خواب عقد سیاسی با دیگران خارج شوند/ به‌حساب برخی از مدیران خواهیم رسید

نماینده مردم شفت و فومن بابیان اینکه وزارت راه اشتباه اجرایی پل ورودی فومن را قبول کرده است گفت: اجرای پل ورودی فومن بزرگ‌ترین خیانت به این شهرستان بود و کسانی که موجب شروع ساخت پروژه پل ورودی فومن شدند باید محاکمه شوند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان فومن بابیان اینکه برخی از رؤسای ادارات مشکل روی مشکل مردم می‌گذارند، اظهار کرد: همه باید باهم برای توسعه این شهرستان تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان شهرستان باید همانند یک تیم اجرایی متحد، خدمت گذاری به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند، گفت: هدف ما افزایش بهره‌دهی کیفی و کمی خدمات به موکلانمان است.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی رؤسا هیچ‌گونه فعالیت مدیریتی ندارند و وظایفشان را به همکاران خود تفویض اختیار کرده‌اند، افزود: روسایی که در خواب هستند باید از خواب بیدار شوند.

افتخاری با بیان اینکه مسئولان نباید کار مردم را زمین بگذارند، خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان یکی از اداراتی است که باید پیگیر ضعف‌های خود باشد.

وی با یادآوری اینکه فومن ازنظر مسائل سیاسی آسیب‌دیده است، اضافه کرد: دفتر مراجعات مردمی ما کمیته امداد شهرستان فومن شده است.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مراجعه زیاد مردم به دفتر ما، به دلیل کم‌کاری برخی از ادارات است، گفت: برخی‌ها در حال کار تشکیلاتی برای چوب لای چرخ گذاشتن امورات هستند.

وی بابیان اینکه قبل از مسئولیت نمایندگی، آگاهی زیادی از مشکلات نداشتم اما پس از پوشیدن ردای نمایندگی متوجه مشکلات بسیار زیاد فومن شدم گفت: روسای ادارات نباید فقط راه خانه تا اداره را طی کنند و باید در جمع مردم باشند و پیگیر امورات باشند.

افتخاری با اشاره به اینکه اگر روند ادارات فومن به همین‌گونه ادامه پیدا کند دیگر در هیچ شورای اداری در شهرستان شرکت نخواهم کرد، تصریح کرد: فومن باید از ظرفیت‌های خود برای توسعه بیشتر استفاده کند.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما اقدامات بسیار زیادی انجام داده‌ایم که عادت به بازگو کردن زیاد آن‌ها نداریم و خدمت گذاری به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و روسای ادارات باید ارباب‌رجوع‌ها را محترم بشمارند و برای آن‌ها خدمت‌رسانی کنند.

افتخاری با اشاره به اینکه در حوزه برق‌رسانی و آب‌رسانی اقدامات بسیار زیاد و مطلوبی را انجام داده‌ایم، گفت: با همه توان پیگیر کاستی‌های شهرستان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه وزارت راه اشتباه اجرایی پل ورودی فومن را قبول کرده است، خاطرنشان کرد: اجرای پل ورودی فومن بزرگ‌ترین خیانت به این شهرستان بود و کسانی که موجب شروع ساخت پروژه پل ورودی فومن شدند باید محاکمه شوند و برخی به دنبال تلف کردن وقت اجرایی برای پل ورودی فومن هستند تا کارها ناتمام بمانند.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تکمیل پل ورودی فومن ۲۵ میلیارد تومان هزینه دارد، گفت: مجری پل می‌خواهد بدون رمپ و لوب پل را اجرا کند که ما جلودار آن شده‌ایم.

وی بابیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان دیگر پیمانکار این پروژه از دولت طلبکار است گفت: جلوی اجرای پل ورودی فومن را به خاطر هدر نرفتن بیت‌المال گرفته‌ایم.

افتخاری با اشاره به اینکه اگر درراه اصلاح پل ورودی شکستم بخوریم، خاطرجمع هستیم که تلاشمان را برای توسعه فومن انجام داده‌ایم بیان کرد: با تلاش ما وزارت راه و شرکت توسعه زیرساخت راه‌های شمال کشور، به اصلاح طرح پل ورودی فومن رضایت داده است.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تخصص بنده در حوزه عمران نیست اما در این حوزه از مشاوران زبده مشاوره می‌گیرم افزود: برای پروژه‌های عمرانی با بهترین تحصیل‌کرده‌های عمرانی جلسه برگزار می‌کنیم زیرا هدف ما افزایش عملکرد کیفی برای آینده بهتر فومن و شفت است.

نماینده مردم فومن و شفت بابیان اینکه دید ما باید به خدمت‌رسانی و کارها مثبت باشد اظهار کرد: برخی از روسا باید از خواب عقد سیاسی با دیگران خارج شوند و به فکر خدمت به مردم باشند.

افتخاری با اشاره به اینکه همه می‌گفتند که در ابتدای راه همه روسای ادارات را باید عوض کنید، افزود: ما به دنبال تعامل با همه بودیم و دنبال حذف کردن هیچ خدمتگزاری نیستیم اما از برخی مدیران کل گله‌مندیم و به‌حساب برخی از مدیران خواهیم رسید و در هیچ صورتی نباید حقوق مردم ضایع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

نماینده محترم فومن با سلام
اگر می توانید بودجه بگیرید و پل ورودی فومن را اصلاح کنید چه بهتر اما
اگر نمی توانید بودجه لازم را برای اصلاح طرح از دولت بگیرید ،پس هرچه سریعتر این پروژه را تمام کنید .چون بودجه ی ۲۰میلیاردی فومن ،شفت ظاهرا دارد در شهر دیگری هزینه می شود و فومن نتوانسته است برای پیشبرد پروژه ی خود این اعتبار را جذب کند و این به نفع مردم نیست .

رفتن به نوار ابزار