کد خبر : 25888
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

برخی از مدیران و مسئولان در قلیانسراها رویت می‌شوند

برخی از مدیران و مسئولان در قلیانسراها رویت می‌شوند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: برخی مدیران و مسئولان کشور توجهی به مباحث فرهنگی و دینی ندارند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با کادر ستادی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گیلان اظهار داشت: اثرگذاری اقدامات اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی از ابتدای فعالیت تا‌کنون در حوزه فرهنگی مثبت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه کنونی نباید از ظهور و بروز تکنولوژی‌های جدید هراس داشت بلکه باید از پیشرفت تکنولوژی در راستای رسیدن به اهداف مطلوب بهره برد گفت: متاسفانه تاکنون نتوانستیم به طور مطلوب از ظرفیت‌های گسترده تکنولوژی استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان  با انتقاد از رفتار برخی از مدیران در سطح کشور و با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان درک درستی از دین و مباحث دینی ندارند تصریح کرد: عدم توجه مدیران و مسئولان به ارزش‌های دینی مقوله‌ای مهم در کشور است.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه برخی مدیران و مسئولان کشور توجهی به مباحث فرهنگی و دینی ندارند و در قلیانسرا‌ها رویت می‌شوند گفت: اینکه در برخی ادارات روسای مرد منشی‌های خانم دارند و یک کشور اسلامی مامای مرد داشته باشند قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات گسترده و فشار‌های زیاد حوزه علمیه در خصوص وجود ماما‌های مرد در کشور، این مقوله تا حد زیادی کنترل شده و کاهش یافته است تاکید کرد: تمامی مسئولان قبل از پذیرفتن مسئولیت باید دانش دینی خود را افزایش دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مشکلات موجود در مدارس توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزای به درستی درک می‌شود  خاطرنشان کرد: این اتحادیه می‌تواند اثرگذاری زیادی در حل معضلات موجود در مدارس داشته باشد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان از فعالیت‌های مثبت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در گیلان پشتیبانی و حمایت می‌کند افزود: به مقوله نیروسازی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در استان گیلان توجه ویژه شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم نیازمند نیروهای توانمند، پاک‌دست و چشم پاک است گفت: مقوله فرهنگ در جامعه کنونی اهمیت ویژه‌ای دارد و نیازمند توجه است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باتوجه به داشتن بودجه‌ای کلان  تاکنون نتوانسته فعالیت مثبتی در حوزه فرهنگ انجام دهد تاکید کرد: آشنایی دانش‌آموزان با روحانیون باید از سنین کودکی در جامعه امروز صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه  جامعه ایران اسلامی یک جامعه دینی است و روحانیون بستر‌‌سازان سالم‌ جامعه هستند افزود: با توجه به مسئولیت خطیر قشر روحانیت در جامعه کنونی باید به این قشر اثرگذار در جامعه احترام‌ گذاشته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه هم‌اکنون افرادی توانمند و با سواد دینی بالا در حوزه‌های علمیه مشغول فعالیت هستند که به درستی در جامعه دیده نمی‌شوند گفت: رشد و پیشرفت علمی و دینی جامعه کنونی بسیار فراتر از دوران قبل از انقلاب است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه برخی در جامعه امروز برای انجام کار جهادی انتظار دریافت پول را دارند و از این افراد در جامعه نمی‌توان انتظار اقدامات مطلوب را داشت افزود: فعالیت و کار جهادی نیازمند تلاش، کوشش و نیتی خالص در راه خداوند است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت حجاب در جامعه کنونی مطلوب نیست و دشمنان برای از بین بردن این فریضه بزرگ در جامعه فعالیت‌های گسترده‌ای را در پیش گرفته‌اند گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ‌ حجاب در جامعه امروز باید از ظرفیت‌های متعدد استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی در هر یک از شهرهای گیلان باید ساختمانی مخصوص داشته باشد تاکید کرد: برای تحقق این هدف در استان گیلان هماهنگی و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برنامه‌های گسترده‌ای از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه برای استان گیلان برنامه‌ریزی شده است افزود: تاکنون 20 حوزه در زمینه‌های مختلف با 300 نیرو در استان گیلان تشکیل شده تا با بررسی مشکلات موجود در جهت رفع آن اقدام شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار