کد خبر : 24455
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397- 47: 10

برخی از نمایندگانی که آلوده به مفاسد اقتصادی هستند، با یاوه‌گویی و جسارت می‌خواهند خود را تطهیر کنند

برخی از نمایندگانی که آلوده به مفاسد اقتصادی هستند، با یاوه‌گویی و جسارت می‌خواهند خود را تطهیر کنند

فرماندار اسبق رشت گفت: برخی از نمایندگان چون خودشان به مفاسد اقتصادی آلوده هستند، برای مبرا کردن خود از فساد، این سخنان را بیان می کنند.

سید ولی عظمتی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به مدعی شدن یک نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه خوب است مبارزه با فساد از دفتر خود رهبری شروع شود، اظهار کرد: برخی از نمایندگان خودشان آلوده هستند و چون می خواهند خودشان را از این آلودگی مبرا و تطهیر کنند، به جاهای مقدس دست درازی و جسارت می کنند.

فرماندار اسبق رشت افزود: با توجه به بازرسی و نظارتی که در دفتر مقام معظم رهبری وجود دارد تمام حرکات، تصمیمات و اعمال و رفتار دفتر مورد نظارت قرار می گیرد.

فرماندار اسبق رشت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید بر مبارزه با فساد داشته اند، گفت: مطمئنا دفتر رهبری مبرا از اینگونه حرف هایی که نماینده گیلان گفته، است.

عظمتی تصریح کرد: همیشه شاهد بودیم که مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اجتماعی و مفاسد اقتصادی و دیگر مفاسدها که از طریق رانت و … انجام می شود به طور مکرر تذکر می دهند و جلوی آن را می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در دفتر معظم له چنین فسادی وجود داشت، نخستین کسی که با این قضیه برخورد می کرد، شخص مقام معظم رهبری بودند.

فرماندار اسبق رشت اظهار کرد: اعضای صالح، انقلابی و متعهدی که در دفتر مقام معظم رهبری حضور دارند اجازه چنین فسادی را در آن مجموعه مقدس نمی دهند.

عظمتی افزود: این سخنان، یاوه گویی هایی است که برخی از نمایندگان چون خودشان به مفاسد اقتصادی آلوده هستند، برای مبرا کردن خود از فساد، آن را بیان می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار