کد خبر : 31949
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397- 07: 13

برخی از نمایندگان مجلس موضع‌گیری‌های شفافی در رابطه با فتنه ندارند

برخی از نمایندگان مجلس موضع‌گیری‌های شفافی در رابطه با فتنه ندارند

نماینده مردم انزلی گفت: برخی از نمایندگان مجلس موضع‌گیری‌های شفافی در رابطه با فتنه ندارند لذا در تصمیم‌گیری‌ها، اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، حسن خسته‌بند نمایندۀ مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در نشست یوم‌الله ۹دی با بیان اینکه فتنۀ سال ۸۸ یک توطئه انگلیسی، آمریکایی، اسرائیلی و با حمایت دشمنان بود، گفت: تصور اینکه فتنه به پایان رسیده است و یا دیگر اتفاق نخواهد افتاد، تصوری ساده‌اندیشانه است.

وی با بیان اینکه فتنه هر بار خطرناک‌تر از گذشته تکرار می‌شود، افزود: حضور مردم در یوم‌الله ۹ دی حضوری عاشورایی و آگاهانه بود.

خسته‌بند با تشریح دسته‌بندی‌های سیاسی مجلس دهم، تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس موضع‌گیری‌های شفافی در رابطه با فتنه ندارند لذا در تصمیم‌گیری‌ها، اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

نماینده مردم انزلی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی شخصیت‌ها برای ایجاد وفاق و وحدت، اظهار کرد: اختلاف سلیقه بین جریان‌ انقلابی و ارزشی سبب جولان فتنه‌گران خواهد شد.

وی بر ضرورت بهره‌برداری از فرصت یوم‌الله ۹ دی برای تقویت و ایجاد وحدت بین دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: فعالان سیاسی و پیشتازان حماسه ۹ دی نقش خود را در تبیین فتنه ۸۸ برای نسل جوان ایفا کنند.

خسته‌بند با بیان اینکه فتنه‌گران و حامیان آنان به‌دنبال به فراموشی سپردن حماسه ۹ دی هستند، تصریح کرد: علی‌رغم حساسیت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع فتنه، متاسفانه برخی از فتنه‌گران با نفوذ در بدنۀ دولت، اهداف براندازانۀ فتنۀ گذشته را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار