کد خبر : 44058
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398- 31: 17

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان:

برخی افراد بدون هیچ‌گونه سابقه‌ای به دلیل فعالیت سیاسی در جناح سیاسی، مسئولیت می‌گیرند

برخی افراد بدون هیچ‌گونه سابقه‌ای به دلیل فعالیت سیاسی در جناح سیاسی، مسئولیت می‌گیرند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه با اهل نفاق و نفوذ بدون تعارف برخورد می‌کند، گفت: روشنگری و بصرت افزایی در جامعه به‌منظور شناسایی این افراد برای مردم و همچنین برخورد با اهل نفاق و نفوذ وظیفه سپاه است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در یادواره شهدای صالحین در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان در رشت با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه پیامبر اکرم (ص) اداره جامعه اسلامی بعد از خودشان بود، اظهار کرد: ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین (ع) در شرایطی سخت و دشوار توسط پیامبر اکرم (ص) صورت گرفت.

وی با اشاره به سفارش امام خمینی (ره) بر جلوگیری از ورود نااهلان به انقلاب بیان کرد: نتیجه عدم پیروی مسؤولان از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بروز تنش و ناآرامی در جامعه است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به برخورد نادرست مسؤولان با دانشمندان هسته‌ای کشور بعد از برجام تصریح کرد:  این مسئولان نه‌تنها با بی‌احترامی دانشمندان کشور را بیکار کردند بلکه باعث شدند تا بعضی از آن‌ها به خارج کشور بروند درصورتی‌که حاکمان نظام اسلامی باید به دانشمندان خود احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه امروز برخی در تلاش هستند تا اسلام، اقتصاد، فرهنگ و سیاست ما را آمریکایی کنند، گفت: ازجمله تأکیدات دین ما برائت جستن از کفار و دشمنان اسلام است و این امر به معنای مقابله و مبارزه با این افراد است.

تسخیری با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای نفوذ به داخل کشور بیان کرد: بنا به روایتی از امام رضا (ع)، باید از افرادی که انسان‌های صالح و شایسته را کنار می‌زنند و افراد ناشایست را در حاکمیت نظامی اسلامی ورود می‌دهند برات جست و مبارزه کرد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه با اهل نفاق و نفوذ بدون تعارف برخورد می‌کند گفت: روشنگری و بصرت افزایی در جامعه به‌منظور شناسایی این افراد برای مردم و همچنین برخورد با اهل نفاق و نفوذ وظیفه سپاه است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افتخار سپاه این است که در طول تاریخ انقلاب در مقابل مفسدان ایستاده است، افزود: متأسفانه امروز عملکرد برخی مسؤولان سبب بدبینی و فقر مردم شده است و مسؤولان نظام اسلامی نباید به‌گونه‌ای عمل کنند که ثروتمندان، فقرا و ثروتمندان رو مورد ستم قرار دهند.

تسخیری با بیان اینکه بنا به روایت امام رضا (ع) باید از افرادی که انسان کار نابلد را در نظام اسلامی به مسؤولیت می‌رسانند برائت جست، افزود: متأسفانه شاهد هستیم امروزه برخی افراد بدون داشتن هیچ‌گونه سابقه‌ای و صرفاً به دلیل فعالیت سیاسی در جناح سیاسی و ایام انتخابات مسئولیت می‌گیرند.

تسخیری با اشاره به تأکید پیامبر اکرم (ص) در آخرین سخنرانی خود و در سلامت کامل بر مسئله ولایت حضرت علی (ع) گفت: بنا به روایتی از پیامبر اکرم (ص)، رحم کردن به مسلمانان و حفظ احترام بزرگان ازجمله ویژگی حاکمان نظام اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بنا به روایت پیامبر اکرم (ص)، مسؤولان نظام اسلامی نباید مردم را فقیر کنند افزود: تأمین رفاه برای مردم وظیفه حاکمان جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار