کد خبر : 32020
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397- 49: 15

برخی افراد وقتی رد صلاحیت می شوند، می‌گویند این عدالت نیست/ عده‌ای برای انجام یک کار کوچک، کلی بنر و عکس در خیابان‌ها نصب می‌کنند

برخی افراد وقتی رد صلاحیت می شوند، می‌گویند این عدالت نیست/ عده‌ای برای انجام یک کار کوچک، کلی بنر و عکس در خیابان‌ها نصب می‌کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: برخی برای ورود به مجلس و قرارگرفتن در تصدی های اجرایی جامعه در حال خودکشی هستند و به هر آب و آتشی می زنند و وقتی رد صلاحیت می شوند، می گویند این عدالت نیست.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا موجب دوری انسان از گناه می شود.
وی در ادامه به سوم دی ماه روز ثبت احوال اشاره کرد و افزود: سال های آینده امیدوارم شاهد افزایش فرزندآوری در خانواده ها باشیم.
امام جمعه رشت با تبریک میلاد مسیح(ع) به تمام موحدان عالم به ویژه پیروان حضرت عیسی(ع)، تصریح کرد: امیدواریم در سایه انبیای الهی شاهد صلح و سازش در دنیا باشیم.
آیت الله فلاحتی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، بیان کرد: روز قیامت کسانی که رهبری جامعه را به عهده دارند با دستان بسته می آورند و این امر نشان دهنده اهمیت مسئولیت است.
وی ادامه داد: مشاهده می کنیم عده‌ای برای کسب کرسی نمایندگی مجلس، خودشان را به هر آب و آتشی میزنند و اگر هم رد صلاحیت شوند، میگویند این عدالت نیست. برخی هم در ایام انتخابات همواره دروغ گفته و به یکدیگر تهمت میزنند.

وی ادامه داد: عده‌ای الان نیز برای انجام یک کار کوچک، بسیار بنر و عکس از خودشان در خیابان‌ها نصب می‌کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه اگر ریاست موجب دغدغه انسان شود باید آن را رها کند، خاطرنشان کرد: اگر نگاه انسان به ریاست آنگونه باشد در دنیا و آخرت خسارت دیده است.
آیت الله فلاحتی، آخرت نگری و رضای خداوند در قبول مسوولیت های اجتماعی را بسیار مطلوب ذکر کرد و گفت: شایسته سالاری نخستین دستاورد قبول مسوولیت برای رضای خداوند است.
وی، آخرت نگری در قبول مسوولیت ها را سبب برطرف شدن سریع مشکلات مردم دانست و یادآور شد: اگر قبول تصدی ها برای رضای خدا باشد مسوولان در تمام سطوح نسبت به مردم کوتاهی نمی کنند، ضریب امنیتی جامعه بالا می رود و بد اخلاقی ها به ویژه بد اخلاقی های سیاسی کم می شود ضمن اینکه هزینه های ناشی از تبلیغات انتخاباتی کاهش پیدا می کند.
امام جمعه رشت با اشاره به وقوع انقلاب کبیر فرانسه در ۲۳۰ سال گذشته، اظهار کرد: در هفته های اخیر شاهد هستیم مردم فرانسه از داشتن رهبرانی که بتوانند آنها را درست ساماندهی کنند، عاجز هستند.
آیت الله فلاحتی به قیام علیه نظام سرمایه داری با آغاز جنبش وال استریت در آمریکا اشاره کرد و افزود: اکنون اعتراض مردم به کشورهای اروپایی کشانده شده است.
وی با بیان اینکه کشورهای غربی در آشفته بازار قیام مردم خود با پر رویی انگشت رعایت نکردن حقوق بشر را به طرف ایران نشانه رفته اند، تصریح کرد: ۷۵ درصد مردم فرانسه علیه نظام سرمایه داری در خیابان ها فریاد می کشند و در تامین سوخت، پوشاک و مسایل اقتصادی خود در زجر هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز خرسندی از دستاوردهای خوب نشست ژنو برای ملت مظلوم یمن، بیان کرد: دنیا حمله آل جهود به یمن را محکوم کرده است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به دستور ترامپ گاودوش مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و سوریه، خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال محاصره همه جانبه ایران بود اما با شکست مواجه شد و این امر پیروزی جهان اسلام است.
وی، به استیصال و درماندگی آمریکا در مقابل ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون آمریکا ذلیل شده و توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار