کد خبر : 22908
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲:۰۱

برخی با اشرافی‌گری و مقام‌پرستی به دنبال نابودی انقلاب هستند

برخی با اشرافی‌گری و مقام‌پرستی به دنبال نابودی انقلاب هستند

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: خیلی‌ها درصدد هستند تا نور انقلاب را از بین ببرند و یا روش پرورش تفکر انقلابی را با اشرافی‌گری، دنیاپرستی، دنیاپرستی و مقام‌پرستی نابود کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام امیر چهری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از مدافعان حرم دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجتماعات الزهرا (س) اظهار کرد: خداوند با ارسال پیامبر و ائمه اطهار، روش ایثارگری را به مردم آموخته و چه زیباست که این ظرفیت نورانی امروز نیز در بین نسل انقلاب وجود دارد.

وی با بیان ایثارگری نسل‌های مختلف در طول عمر پربرکت  انقلاب  اسلامی به  ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: در سوره مبارکه نور از کلمه مشکات استفاده‌شده است و آن به این معنی است چراغی را در ظرفی روشن می‌کردند و موجب روشن شدن فضای اطراف می‌شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در روایات ذکرشده است که حضرت زهرا (س) مشکات ولایت بوده است گفت: حضرت صدیقه طاهره  (س) بااینکه در طی ۱۸ سال عمر بابرکت خود ناملایمت زیادی را تحمل کرده بود اما در هر شرایطی حفظ‌کننده نور ولایت بود.

چهری تصریح کرد: ایران اسلامی با گذراندن تندبادهای زیاد و ایثارگری‌های فرزندان رشیدش به سی‌ونه‌سالگی رسیده است که گذشت این عمر از انقلاب به‌سادگی حاصل نشده است.

وی با اشاره به امنیت مقتدرانه ایران اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: برای ایجاد امنیت و افتخار این مرز پرگوهر خون‌های زیادی ریخته شده است که باید قدردان آن باشیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه خیلی‌ها درصدد هستند تا نور انقلاب را از بین ببرند و یا روش پرورش تفکر انقلابی را با اشرافی‌گری، دنیاپرستی، دنیاپرستی و مقام‌پرستی نابود کنند گفت: ما امروز شاهد برخاستن نسل جدیدی از فرزندان  این مرزوبوم  هستیم که مشکات انقلاب هستند.

چهری به نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد امنیت  اشاره کرد و افزود: شهدای عزیز و کسانی که در این راه گام برداشتند شاهد نامهربانی‌هایی هم بودند اما با پایمردی بر اعتقادات خود، آرمان‌های خود را در مرحله عمل به اثبات رساندند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار