کد خبر : 6436
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395- 46: 15

برخی به‌دنبال پاک کردن نقش خود در “فتنه” هستند

برخی به‌دنبال پاک کردن نقش خود در “فتنه” هستند

نماینده مردم رشت در شورای اسلامی گفت: آنانی که در مجلس گفتند تا کی فتنه ادامه خواهد داشت قصد دارند نقش ننگین خود را در فتنه به شکلی پاک کنند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگویی با بیان اینکه در بسیاری از مقاطع حساس تاریخ اسلامی افرادی نیت‌های درونی خود را بروز داده‌اند، اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸ خیلی‌ها نیت خود را علیه نظام بروز دادند و در جهت شکست نظام با بیگانگان کمر همت بستند.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ریشه فتنه همیشه وجود دارد افزود: آنانی که در مجلس گفتند تا کی فتنه ادامه خواهد داشت قصد دارند نقطه ننگین خودشان را به شکلی پاک کنند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ پاک شدنی نیست و همواره ثبت می‌شود و در انسان‌ها سینه به سینه منتقل می‌شود تصریح کرد: متاسفم که در مجلس شورای اسلامی و خانه ملت بسیاری از کمک کنندگان به فتنه رسماً اعلام کرده‌اند بر روی فتنه خط بکشید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در خانه ملت حمایت مقام معظم رهبری را می‌طلبند بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند فتنه خط قرمز نظام است و آنهایی که در  فتنه دخالت کردند خیانتکار هستند.

کوچکی نژاد اظهار داشت: برای دولت روحانی متأسفم  که کسانی را به‌عنوان وزیر مطرح کرد که خود سردمدار فتنه بوده و مردم و دانشجویان را علیه نظام بسیج می‌کردند که اسناد، عکس‌ها، فیلم‌ها و مکتوب نامه هایشان موجود است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب قلم و عموم مردم این حوادث را شاهد بوده و ثبت می‌کنند تصریح کرد: فتنه‌گرانی که دارای مسئولیتی هستند نه تنها خودشان بر تاریخ ننگینشان خط نمی‌کشند بلکه گستاخانه قصد در پاک کردن تاریخ را دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: فتنه‌گران، کسانی را که ایثارگری کرده‌اند و میان مردم و در کنار ملت بوده‌اند و علیه بیگانگان شعار داده را متهم و محکوم ساخته‌اند که فتنه را پایان دهند.

وی با اشاره به تجربیاتی نظیر جریان منافقین، واقعه ۱۸ تیر و ماجرای جنگ بیان کرد: افرادی که در جنگ کمکی نکردند بلکه علیه رزمندگان اقداماتی داشتند بعد از جنگ مدعی شدند و بعضی‌ها در جنگ برای خود تاریخی را ساختند و ادعایی را رقم زدند که نمایانگر حوادث  تکرار شده تاریخ ۳۷ ساله انقلاب است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار