کد خبر : 11159
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1396- 42: 12

برخی داوطلبان شورا از تهدید و راهکارهای غیرمعقول برای جمع آوری رای استفاده می‌کنند

برخی داوطلبان شورا از تهدید و راهکارهای غیرمعقول برای جمع آوری رای استفاده می‌کنند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی مشاهده می‌شود برخی از داوطلبان شورا از تهدید و برخی راهکارهای غیرمعقول برای جمع آوری آرا استفاده می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری در نشست با اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت این شهرستان برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری حفظ انسجام و وحدت کلمه در مقابل دشمنان را بسیار مهم بیان کردند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه با ایجاد وحدت و با تکیه بر نیروهای وفادار باید از منافع کشور دفاع کنیم، گفت: اتحاد به معنی نداشتن اختلاف سلیقه نیست بلکه به این معناست که افراد با هر سلیقه و تفکری باید با هم در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همیشه افرادی وجود دارند که از نظر سلیقه‌ای و فکری باهم متفاوت هستند، بیان داشت: شخصی که با نوع  تفکر و سلیقه ما متفاوت است دشمن ما محسوب نمی‌شود.

افتخاری بر ضرورت حفظ اطلاعات داوطلبان توسط اعضای هیئت‌ها تاکید و تصریح کرد: اگر شرایط برگزاری انتخابات به‌خوبی و به صورت مطلوب فراهم نشود مطمئناً نتیجه معکوسی در پی خواهد داشت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه فومن همیشه شهر پر آسیبی از این نظر بوده است، اظهار داشت: گاهی مشاهده می‌شود برخی از داوطلبان شورا از تهدید و برخی راهکارهای غیر معقول برای جمع آوری آرا استفاده می‌کنند.

افتخاری با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم ایران از بیداری و بصیرت کافی برخور دارند، خاطرنشان کرد: دادن وعده‌های غیر ممکن از سوی برخی کاندیداها در خور شأن نیست و مردم با بصیرت کافی اصلح‌ترین افراد را انتخاب می‌کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس خاطرنشان کرد: از هیئت‌های نظارت و اجرایی گیلان و شهرستان می‌خواهم در اجرای امور انتخابات دقیق باشند و با متخلفان برخورد کنند و مقابل هرگونه اعمال منافی قانون در سطح روستاها و شهرها با شدت بایستند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: رعایت عدالت، اجرای صحیح قانون، حفظ شخصیت و جایگاه داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

منوچهر جمالی با بیان اینکه ضرورت امانت‌داری توسط اعضای هیئت‌های نظارت و اجرایی درباره اطلاعات شخصی افراد بسیار مهم است، گفت: اطلاعاتی که درباره داوطلبان از طریق مراجع چهارگانه در اختیار هیئت‌های اجرایی و نظارت قرار می‌گیرد باید محرمانه بماند و از آن به‌خوبی حفاظت شود.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان  برگزاری انتخابات بدون حاشیه را بسیار مهم دانست و اذعان داشت: دنیا امروز بر انتخابات ایران به‌عنوان مدعی مردم سالاری دینی تمرکز کرده است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، برگزاری انتخابات پرشور، حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات از موارد بسیار مهمی است که مجریان انتخابات باید به آن به‌صورت ویژه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار