کد خبر : 84627
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان:

برخی دولت‌ها با ولایت فقیه همراه نبودند/ عدم توجه به تذکرات رهبری ریشه بسیاری از مشکلات

برخی دولت‌ها با ولایت فقیه همراه نبودند/ عدم توجه به تذکرات رهبری ریشه بسیاری از مشکلات

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به استمرار تهاجم سنگین فرهنگی و اقتصادی دشمن بعد از دفاع مقدس، تاکید کرد: بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی امروز کشور، ناشی از عدم توجه مسئولان به تذکرات مقام معظم رهبری در دهه های گذشته است

به گزارش گیلانستان، حسین مصطفی پور در جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش اصلی بانوان علاوه بر نقش پشتیبانی و حضور مستقیم در دفاع مقدس، نقش معنوی و روحانی آنان و روحیه دادن به همسران و فرزندان جهت حضور در جبهه های حق علیه باطل بوده است.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی بانوان در دفاع مقدس، با پایان جنگ، خاتمه نیافت، افزود:دفاع مقدس هرگز برای همسران و مادران شهداء و جانبازان تمام نمی شود و تبعات آن همچنان گریبانگیر این عزیزان بوده و خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه با پایان دفاع مقدس، هجوم دشمنان پایان نیافت بلکه از جبهه ای به جبهه دیگر انتقال یافت، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان علی رغم تذکرات پی در پی مقام معظم رهبری در خصوص تهاجمات فرهنگی و اقتصادی، از هجوم دشمن غافل شدند و به جای مقابله با تهاجمات دشمن، خود را مشغول مسائل فرعی کردند.

مصطفی پور با اشاره به برخی کوتاهی ها در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز، تصریح کرد: هرچند نمی توان منکر برخی اقدامات خوبی که در این زمینه صورت پذیرفت، شد و مدافعان حرم وشهدای مدافع امنیت همچون روح الله عجمیان و آرمان علی وردی، خود نشانی از همین رویش ها در دوران بعد از دفاع مقدس است، اما باید قبول کنیم که غفلت هایی به ویژه در زمینه فرهنگی داشتیم.

وی دلیل اصلی پیروزی در دفاع مقدس را تبعیت بی چون و چرای فرماندهان از حضرت امام(ره) دانست و افزود: متاسفانه بعد از دفاع مقدس، شاهد روی کار آمدن برخی دولت ها بودیم که نتوانستند خوشان را با ولایت فقیه همراه کنند و حتی شاهد بودیم رئیس جمهوری نه تنها از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت نمی کرد، بلکه با کمال وقاحت در سخنرانی خود، سخنان ایشان را به سخره گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی که امروز شاهد آن هستیم نشات گرفته از همان عدم تبعیت ها است، اظهار داشت: در شرایطی که امروز دشمنان به دنبال استفاده ابزاری از زنان و تهییج احساسات آنها بر پایه شعار دروغین زن، زندگی، آزادی هستند، شاهد نبرد تمام عیار دیگری هستیم که این بار بانوان در خط مقدم این جنگ قرار دارند.

مصطفی پور با بیان اینکه در همین حوادث اخیر وقتی که صلابت مادران شهدای امنیت را می بینیم به یاد نقش آفرینی بانوان در دفاع مقدس می افتیم، افزود: امروز باید نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، به صورت به روز شده تحلیل شود و تلاش کنیم تهدیدات و ضعف هایی را که در حوزه بانوان وجود دارد را قبل از اینکه دشمنان از این ضعف ها سوء استفاده کنند، احصاء و رفع نماید.

وی با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از دفاع مقدس جهت پیروزی در جبهه های فرهنگی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: باید گوشمان به دهان مقام معظم رهبری باشد تا این بار هم بتوانیم با برنامه ریزی جامع و مناسب، دشمن را در این عرصه نیز شکست دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار