کد خبر : 536
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394- 07: 17

برخی سایت ها برای بازدید بیشتر هر کاری می کنند

برخی سایت ها برای بازدید بیشتر هر کاری می کنند

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) شفت گفت:برخی سایت ها برای بازدید بیشتر هر کاری می کنند.

به گزارش در گیلان، محمود رضا برزیگر در گفتگو با صبح شفت اظهار کرد: پس ازمصاحبه ای که اخیرا از بنده درسایتهای مختلف قرار گرفت سهوا اشتباهی در آن رخ داد.
وی ادامه داد: در این بین برخی از سایتهای سودجو که قصد آنها تخریب میباشد و هیچ گاه نمیخواهند بپذیرند بنده و خانواده ام در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی گام برمیداریم و تنهاهدفمان خدمت رسانی به مردم زیر سایه نظام مقدس میباشد اقدام به شایعه پراکنی کردند.
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) شفت با بیان اینکه بعضی ها از هر کاری برای بالا بردن آمار بازدیدسایت خود استفاده می کنند، افزود: مطالبی با عنوانهای مختلف از جمله تخصص نداشتن بنده و یا اعتراض بنده به دکترآشوبی نوشته اند.
برزیگر با رد این مطلب تصریح کرد: برخودلازم می دانم برای روشن شدن هرچه بیشتر اذعان عمومی به استحضارمردم عزیز برسانم که پیکان انتقاد بنده به هیچ عنوان متوجه دکتر آشوبی نبوده چرا که ایشان یکی از ستونهای محکم دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و هستند.
برزیگر با بیان اینکه فایل صوتی مصاحبه قبلی اینجانب نیز موجود میباشد، گفت:به گفته خبرنگار تنظیم کننده مصاحبه قبلی حذف این قسمت متن نیز توسط خود ایشان بوده که این امر کاملا سهوی بوده و هیچ عمدی در کار نبوده است.
این مسئول ادامه داد: بنده فرصت را مغتنم شمرده اعلام میدارم که با استعانت از خداوند بزرگ و با تکیه برعقلانیت و خرد گرایی جمعی در جهت رفع هرچه بیشتر کاستی ها گام برمیدارم و تنها زمانی به آرامش میرسم که بدانم تلاشهای بنده مسمرثمر واقع شده و رفاه هرچه بیشتر مردم را در پی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار