کد خبر : 8349
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395- 12: 22

برخی فکر می‌کنند همه مشکلات با مذاکره با آمریکا تمام می‌شود/ افراد ارزشی نباید افراطی و بی‌سواد نامیده شوند

برخی فکر می‌کنند همه مشکلات با مذاکره با آمریکا تمام می‌شود/ افراد ارزشی نباید افراطی و بی‌سواد نامیده شوند

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه اینگونه نیست کسانی که ارزشی باشند افراط گر و بی‌سواد تلقی شوند گفت: برخی فکر می‌کنند همه مشکلات با مذاکره با آمریکا تمام می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت حامد کوچک زاده شهید مدافع حرم در مهدیه رشت، اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر قرار داریم و باید ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشیم.

وزیر سابق اطلاعات شهادت را مقوله‌ای غیرقابل تشریح عنوان کرد و گفت: اصل شهادت را نمی‌توان تببین کرد و این اصل بیان شدنی نیست و رسیدنی است.

مصلحی شهادت را یک دیدار ویژه عنوان کرد و افزود: این دیدار ویژه به‌راحتی درک نمی‌شود و شهید با نخستین قطره خون خود تطهیر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید با شهادتش جایگاه ویژه‌ای به دست می‌آورد بیان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید شهدا زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌گیرند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه مسیر شهادت ترک نمی‌شود اظهار داشت: امام حسین(ع) مسیر شهادت را پیش روی بشر قرار داد و این مسیر برای یک مجموعه خاص نیست.

مصلحی با بیان اینکه استکبار به دنبال این بود راهپیمایی اربعین حسینی را تحریم رسانهای کند عنوان کرد: در راهپیمایی امسال ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند و سال به سال این جمعیت افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه شهدا خطاهای ما را تحمل می‌کنند اظهار داشت: بسیاری از خطاهایی که توسط افراد مختلف صورت می‌گیرد در لحظات مختلف توسط شهدا کنترل می‌شود.

وزیر سابق اطلاعات برنامه راهیان نور را مدیریت شهدا عنوان کرد و افزود: این سفر ایثارگری شهدا را به جوانان نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوانان امروزی عمق فکری بالاتری دارند گفت: اینگونه نیست کسانی که ارزشی باشند افراط گر و بی‌سواد تلقی شوند.

وزیر سابق اطلاعات به توجه به تاریخ شهدا تاکید کرد و افزود: قرآن نیز به تاریخ گذشتگان توجه ویژهای دارد و یک سوم قرآن مربوط به تاریخ گذشتگان است.

مصلحی با بیان اینکه شهدا در محاسبات خود اشتباهی نکردهاند بیان کرد: شهدا در محاسبات خود دقیق و به جا عمل کردند و دشمن تصمیم خود را بر این گذاشته که جوانان و مسئولان ما در محاسبات خود دچار اشتباه شوند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران در دنیای بشری عزیز شده است گفت: جایگاه ملت ایران جایگاه مقاومت است و امروز دنیای استکبار با همه توان خود پای کار آمدند که بشار اسد برود ولی مقاومت منطقه و جمهوری اسلامی باعث شد بشار اسد بماند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امروز استکبار به زانو درآمده است خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی موجب ذلت آمریکا و اسرائیل شده ‌و خود به عزت رسیده است.

مصلحی یکی از ویژگی‌های نظام انقلاب اسلامی را امنیت عنوان کرد و گفت: امنیتی که در ایران وجود دارد در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این امنیت مرهون خون شهداست.

وی با بیان اینکه برخیها در برابر استکبار کوتاه میآیند تاکید کرد: نباید در برابر استکبار کوتاه بیاییم  در حالی که برخی فکر میکنند همه مشکلات با مذاکره تمام می‌شود.

وزیر سابق اطلاعات به مسئله نفوذ دشمن تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال این است در مسئولان نظام نفوذ کند و آنها را از مسیر انقلاب دور کند.

مصلحی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خودشان رسوایی‌های خود را برملا می‌کنند اظهار داشت: عده‌ای که آمریکا را کدخدا می‌نامند ببینند که آمریکا به چه وضعی درآمده است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در دنیا شکل گرفته است خاطرنشان کرد: این بیداری بهراحتی به دست نمیآید و باید برای آن هزینه پرداخت کرد و این هزینه امنیت می‌آورد.

وزیر سابق اطلاعات جایگاه قدرت ایران در دنیا را بالا عنوان کرد و گفت: آمریکا اعتراف می‌کند که ایران در بین قدرت‌های بزرگ جهان قرار دارد.

مصلحی انقلاب اسلامی را الگوی دنیای بشری دانست و بیان کرد: باید در مسیری که امام خمینی(ره) پیش روی ما گذاشت باقی بمانیم و در این مسیر ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار