کد خبر : 31491
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

برخی متولیان اقتصاد کشور برای حل مشکلات “جهادی” عمل نمی‌کنند

برخی متولیان اقتصاد کشور برای حل مشکلات “جهادی” عمل نمی‌کنند

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان گفت:‌ بسیاری از مشکلات اقتصادی،‌ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور به این علت است که تفکر جهادی در میان برخی مسئولان کشور نهادینه نشده است.

به گزارش گیلانستان نظرعلی علیزاده‌ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: بسیاری از مشکلات امروز جامعه به این خاطر است که برخی مسئولان و متولیان امور اقتصادی،‌ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به تفکر جهادی باور ندارند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به چهار مؤلفه‌ای که قدرت ایران در نظام شاهنشاهی را تثبیت می‌کرد اشاره کرد و ابراز داشت:‌ موقعیت ژئوپولیتیکی کشور،‌ ذخایر انرژی،‌ داشتن پشتوانه نظامی از سوی ناتو‌ و تبدیل ایران به ژاندارم منطقه چهار مؤلفه قدرت ایران در زمان قبل از انقلاب بود.

وی قدرت ژئوپولتیک و وجود ذخایر انرژی را به عنوان دو عنصر باقیمانده از قدرت ایران نام برد و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 مؤلفه‌های بسیار مهم دیگری تحت عنوان ولایت‌فقیه،‌ حضور مردم و مکتب اسلامی بروز پیدا کرده و به عناصر قدرت کشورمان تبدیل شدند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان نخستین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی را انسجام ملی عنوان کرد و گفت:‌ در تمام عمر چهل ساله انقلاب اسلامی آن حرکت عظیم امام راحل به رهبری مقام معظم رهبری با تکیه بر اصل اتحاد ملی و انسجام توانست بر تمام توطئه‌های دشمنان پیروز شود.

علیزاده با تأکید بر اینکه دشمنان نظام از اصل اتحاد ملت واهمه دارند خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و ایادی جیره‌خوارش به قدرت واقعی ملت ایران که یکی از پایه‌های آن اتحاد است کاملاً واقف شده‌اند به همین علت تمام ابزارها و اهرم‌های خود را برای شکست این مؤلفه قدرت مردم به کار بسته‌اند.

وی قرار گرفتن تمام اقوام ایران اسلامی زیر پرچم واحد جمهوری اسلامی را از معجزات قیام امام راحل دانست و بیان داشت: در تمام سال‌های دوران دفاع مقدس دشمن از هر روشی برای شکست این اتحاد استفاده کرد اما ملت سرافراز ایران اسلامی با تکیه بر اتحاد درس خوبی به دشمنان دادند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان تشکیل یک قدرت نظامی عاشورایی در کشور برای مقابله با تجاوزکاری‌های دشمن بعثی را از ثمرات انسجام ملی دانست و گفت:‌ ملت ایران با رهبری امام راحل و با تمسک بر قدرت جدید خود ریشه تمام گروهک‌های ضد انقلاب را خشک کرد.

وی ایران را قدرت بلامنازع منطقه خاورمیانه و قدرت‌ تأثیرگذار در معادلات جهانی خطاب کرد و ابراز داشت: تفکر دینی و عاشورایی جمهوری اسلامی ایران تمام سرزمین‌های دور و نزدیک را در بر گرفته است به طوری‌که اجرای هیچ حرکتی در خاورمیانه بدون توافق با ایران اسلامی ممکن نیست.

علیزاده با تأکید بر اینکه هر حرکت و تلاشی در منطقه بدون حضور و نقش ایران به شکست می‌انجامد تصریح کرد: آن‌هایی که روزی در منطقه شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند امروز حضور نیروهای مقاومت را در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بسیاری از معادلات بین‌المللی دشمنان با یک موضع‌گیری مقام معظم رهبری به هم‌می ریزد عنوان کرد: توطئه علیه قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در زمینه سیستم موشکی و تلاش برای جدا کردن ملت از اصل ولایت‌فقیه نفشه جدید دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است.

علیزاده با بیان اینکه با کوچک‌ترین حرکت نظامی دشمن ایران اسلامی پاسخ کوبنده‌ای به او خواهد داد خاطرنشان کرد: ملت سربلند ایران اسلامی با تکیه بر اتحاد ملی،‌ انسجام و تبعیت از ولایت‌فقیه همچنان که تاکنون در همه عرصه‌ها پیروز شدند بر توطئه‌های دشمنان اسلام نیز فائق می‌آیند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار