کد خبر : 9435
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1395- 50: 17

برخی مسؤولان می‌خواهند تسلیم کدخدا شویم/ دشمن می‌خواهد مردم در انتخابات دچار اشتباه شوند

برخی مسؤولان می‌خواهند تسلیم کدخدا شویم/ دشمن می‌خواهد مردم در انتخابات دچار اشتباه شوند

وزیر سابق اطلاعات گفت: طی سه سال گذشته برخی مسؤولان کلمه استکبار را فراموش کردند و به جای آن ایالات متحده آمریکا و یا قدرت‌های بزرگ را تکرار می‌کنند تا بگویند باید تسلیم کدخدا شویم.

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره سرداران و فرماندهان و ۲۳۰ شهید و سه شهید گمنام این شهرستان در مصلای امام خمینی(ره) املش با تسلیت شهادت دختر گرامی پیامبر مکرم اسلام(ص) و گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: استکبار و آمریکایی‌ها روی دو پروژه بزرگ برای مقابله با انقلاب اسلامی در حال سرمایه‌گذاری هستند.

وی تحریف گفتمان امام(ره) و نفوذ را دو پروژه آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: استکبار روی این دو پروژه در حال سرمایه‌گذاری است.

وزیر سابق اطلاعات گفتمان اصلی امام(ره) را کلمه استکبار و مستضعف ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی در مقابل استکبار که در رأس آن آمریکا و صهیونیست قرار دارد، ایستاده است اما در دو سه سال گذشته بعضی از مسؤولان کلمه استکبار را فراموش کردند و به جای استکبار کلمه ایالات متحده آمریکا یا قدرت‌های بزرگ را تکرار می‌کنند تا به ما بگویند که عالم کدخدا دارد و باید تسلیم شویم.

وی با اشاره به اینکه مسیری که انقلاب اسلامی طراحی کرده آمریکا در حال فروپاشی است، تصریح کرد: نابودی آمریکا نزدیک است.

مصلحی با اشاره به طراحی پروژه نفوذ از سوی دشمن گفت: با پرورش جاسوس در کنار و بیخ گوش هر مسؤول و نخبه‌ای تلاش می‌کنند تا دچار اشتباه محاسباتی در تصمیم‌گیری‌های بزرگ و کلان شویم و با توجه به نزدیک شدن انتخابات با اشتباه محاسباتی فردی را انتخاب کنیم که دشمن به هدفش برسد.

وی یکی از اقدام‌های دشمن را تهدید خواند و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس آمریکا صدام را جلو انداخته بود و با آن جنگیدیم و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عربستان، امارات، قطر و کویت ۷۰ میلیارد دلار به عراق کمک کردند که ۴۰ میلیارد دلار تنها از سوی عربستان بود و هر گاه صدام کم می‌آورد آمریکایی‌ها وارد عمل می‌شدند.

وزیر سابق اطلاعات خطاب به کسانی که می‌گویند با برجام می‌خواهیم جنگ راه نیفتد گفت: ما در طول ۳۸ سال از انقلاب با آمریکا جنگیدیم و آمریکا جرأت نمی‌کند با ایران بجنگد زیرا یک بار در دوران دفاع مقدس تجربه کرده و امروز در سوریه جنگ با ایران را تجربه می‌کند.

وی اضافه کرد: آمریکا تنها با این تهدیدها تلاش می‌کند که مردم در انتخابات دچار اشتباه محاسباتی شوند و آینده چهار سال کشور را به دست کسی دهند که استکبار می‌خواهد.

مصلحی با اشاره به موفقیت نیروی دریایی ایران در متوقف کردن ناوچه آمریکایی افزود: آمریکایی‌ها تنها ادعای قلدری دارند و در مقابل تاسیسات نظامی ایران هیچی نیست.

وی به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور با تربیت جاسوسان آمریکایی و انگلیسی اشاره کرد و متذکر شد: اینکه در کشور یک دفعه فساد بیت‌المال‌خوری و فسادهای دیگر رخ می‌دهد همه عقبه اطلاعاتی دارند تا اعتماد مردم به نظام کاسته شود.

وزیر سابق اطلاعات امنیت امروز ایران را حاصل خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت دانست و خاطرنشان کرد: شهدا به ما کمک می‌کنند تا در مسیر درست گام برداریم.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا یادواره‌ها برگزار نشود و شهدا به فراموشی سپرده شوند. تصریح کرد: تاریخ یک مسأله علمی بوده که در طول تاریخ بشر جایگاه ویژه‌ای دارد و باید مورد توجه قرار گیرد به طوری که یک‌سوم قرآن بیان تاریخ از زندگی گذشتگان است./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار